je kunt tijdelijk ook met een mailclient op pc/laptop en ook met een mail app op je draagbare toestellen werken (best in IMAP) tot de problemen met webmail uiteindelijk opgelost worden.
@Martin Dit is nu juist het probleem: ik werk enkel met Proximus webmail en niet met een mailclient. Net zoals ik dit met mijn Gmail doe en waarmee ik nog nooit problemen heb gehad.
Ik heb alle begrip voor technische problemen, maar de Proximus Webmail problemen van de laatste paar weken zijn niet meer te tellen en enorm stresserend en tijdrovend.
De Proximus app en webmail werkt langs geen kanten meer sinds de vernieuwing. ik krijg vandaag zelfs geen mails binnen. Welk is een goede mailclient (iOS)? Ik smijt de Proximus app er beter terug af denk ik.
De Proximus app en webmail werkt langs geen kanten meer sinds de vernieuwing. ik krijg vandaag zelfs geen mails binnen. Welk is een goede mailclient (iOS)? Ik smijt de Proximus app er beter terug af denk ik.
Hier vind je ook wat info over verschillende mail clients
@Michael V het probleem dat zich 10dagen geleden stelde is opgelost.
Ondertussen stel ik bijna dagelijks problemen vast met Proximus webmail, zoals het tergend traag laden van de mailbox, en eenmaal geladen het niet kunnen openen van de e-mail in de inbox met volgende melding:
Problemen bij verzenden van e-mail met bijlage, het selectie vakje dat niet correct werkt bij weergave ‘lijst’(reeds 2 maand geleden gemeld), enz….een waslijst van problemen! Dit alles sinds de Proximus Webmail in een nieuw kleedje werd gestoken!
hier al weken ook dagen dat ik niet op mijn mailbox geraak , noch op de pc , noch in de app op smartphone……..schandalig is dat ze de commentaar hierover van bvb mij op hub FB pagina wissen. Ik ben die zever met die emails kotsbeu !!! Ik moet vandaag ,vanmorgend eigenlijk al , een paar zeer hoogdringende mails versturen !!!! noppes…..IK WIL DAT NU KUNNEN DOEN!!KWESTIE VAN LEVEN EN DOOD !
Ik moest steeds mijn e-mailadres en paswoord opnieuw ingeven, waarna er verder niets gebeurde.
Ik krijg nu bij het inloggen “uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor niet mogelijk om in te loggen...” Dit is nu pas verschenen en weet ik wat er aan het gebeuren is.
Ik moest steeds mijn e-mailadres en paswoord opnieuw ingeven, waarna er verder niets gebeurde.
Ik krijg nu bij het inloggen “uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor niet mogelijk om in te loggen...” Dit is nu pas verschenen en weet ik wat er aan het gebeuren is.
Ik zal later opnieuw proberen. :-)
Dat is dus wat ze al weken aan het doen zijn en waardoor hun klanten al weken terug iedere keer met dezelfde shit zitten…...dat ze daar uberhaupt nog met durven afkomen ??? weken geleden werd gezegd met dezelfde tekst dat het de dag erna allemaal opgelost was ?????
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.