Vraag

Proximus webmail inloggen lukt niet!!

  • 15 November 2021
  • 18 reacties
  • 828 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

 

Na minuten lang wachten krijg ik volgend beeldscherm

 


18 reacties

Reputatie 4
Badge +2

na herhaaldelijke pogingen

 

je kunt tijdelijk ook met een mailclient op pc/laptop en ook met een mail app op je draagbare toestellen werken (best in IMAP) tot de problemen met webmail uiteindelijk opgelost worden.

Reputatie 4
Badge +2

@Martin  Dit is nu juist het probleem: ik werk enkel met Proximus webmail en niet met een mailclient. Net zoals ik dit met mijn Gmail doe en waarmee ik nog nooit problemen heb gehad.

Ik heb alle begrip voor technische problemen,  maar de Proximus Webmail problemen van de laatste paar weken zijn niet meer te tellen en enorm stresserend en tijdrovend.

@Martin 

De Proximus app en webmail werkt langs geen kanten meer sinds de vernieuwing.
ik krijg vandaag zelfs geen mails binnen. 
Welk is een goede mailclient (iOS)? Ik smijt de Proximus app er beter terug af denk ik.

Reputatie 7
Badge +5

@Argenteus Ik heb dit doorgegeven aan onze engineers voor onderzoek.

@Martin

De Proximus app en webmail werkt langs geen kanten meer sinds de vernieuwing.
ik krijg vandaag zelfs geen mails binnen. 
Welk is een goede mailclient (iOS)? Ik smijt de Proximus app er beter terug af denk ik.

Hier vind je ook wat info over verschillende mail clients

→ Gratis mobiele email client apps downloaden. Top 6 van 2021 (gratissoftware.nu)

→ Beste e-mail apps voor iPhone en iPad: deze moet je hebben (iculture.nl)

ik gebruik thunderbird voor windows laptop 

Thunderbird-FAQ | Hulp voor Thunderbird (mozilla.org)

Is Thunderbird beschikbaar voor Android?

Momenteel zijn er geen plannen voor ondersteuning voor Android.

Is Thunderbird beschikbaar voor iOS of iPhone?

Momenteel zijn er geen plannen voor ondersteuning voor iOS / iPhone.

Reputatie 5
Badge +2

@Argenteus De problemen zouden achter de rug moeten zijn. Zou u eens kunnen kijken of het terug in orde is.

Reputatie 4
Badge +2

@Michael V   het probleem dat zich 10dagen geleden stelde is opgelost. 

Ondertussen stel ik bijna dagelijks problemen vast met Proximus webmail,  zoals het tergend traag laden van de mailbox, en eenmaal geladen het niet kunnen openen van de e-mail in de inbox met volgende melding:

Problemen bij verzenden van e-mail met bijlage, het selectie vakje dat niet correct werkt bij weergave ‘lijst’(reeds 2 maand geleden gemeld), enz….een waslijst van problemen!  Dit alles sinds de Proximus Webmail in een nieuw kleedje werd gestoken!
 

 

Reputatie 5
Badge +2

@Argenteus Ik heb het opnieuw doorgegeven aan onze engineers voor onderzoek.

Reputatie 2

Terug hetzelfde probleem met Proximus Mail.?

Reputatie 7
Badge +4

@Emvege Welke problemen ondervindt u ? Als u me meer info kan geven, kan ik een ticket opmaken om je mailbox te herstellen. 

Reputatie 1

Idem hier. Mails verzenden (met of zonder bijlage) lukt niet meer. Binnenkomende mails kan je pas na een uur openen. 

Wat een rotzooi. Sinds men de upgrade gedaan heeft, zijn er continu problemen. 

Altijd zeer tevreden geweest over Proximus, maar nu is men mij toch aan het tergen... 

hier al weken ook dagen dat ik niet op mijn mailbox geraak , noch op de pc , noch in de app op smartphone……..schandalig is dat ze de commentaar hierover van bvb mij op hub FB pagina wissen. Ik ben die zever met die emails kotsbeu !!! Ik moet vandaag ,vanmorgend eigenlijk al , een paar zeer hoogdringende mails versturen !!!! noppes…..IK WIL DAT NU KUNNEN DOEN!!KWESTIE VAN LEVEN EN DOOD !

 

@Emvege Welke problemen ondervindt u ? Als u me meer info kan geven, kan ik een ticket opmaken om je mailbox te herstellen. 

hoeveel ticketten gaat u nog aanmaken als ik lees dat er niks mee gedaan wordt ??????????????????

Reputatie 2

Ik moest steeds mijn e-mailadres en  paswoord opnieuw ingeven, waarna er verder niets gebeurde.

Ik krijg nu bij het inloggen “uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor niet mogelijk om in te loggen...”  Dit is nu pas verschenen en weet ik wat er aan het gebeuren is.

Ik zal later opnieuw proberen. :-)

Ik moest steeds mijn e-mailadres en  paswoord opnieuw ingeven, waarna er verder niets gebeurde.

Ik krijg nu bij het inloggen “uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor niet mogelijk om in te loggen...”  Dit is nu pas verschenen en weet ik wat er aan het gebeuren is.

Ik zal later opnieuw proberen. :-)

Dat is dus wat ze al weken aan het doen zijn en waardoor hun klanten al weken terug iedere keer met dezelfde shit zitten…...dat ze daar uberhaupt nog met durven afkomen ??? weken geleden werd gezegd  met dezelfde tekst dat het de dag erna allemaal opgelost was ?????

Blijkbaar raakt het probleem niet opgelost...

ook het webformulier al ingevuld → e-mail probleem en de oplossing ervan! | Web Forumulier

Reageer