Vraag

Proximus webmail inloggen lukt niet!!

  • 15 November 2021
  • 9 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

 

Na minuten lang wachten krijg ik volgend beeldscherm

 


9 reacties

Reputatie 3
Badge +2

na herhaaldelijke pogingen

 

je kunt tijdelijk ook met een mailclient op pc/laptop en ook met een mail app op je draagbare toestellen werken (best in IMAP) tot de problemen met webmail uiteindelijk opgelost worden.

Reputatie 3
Badge +2

@Martin  Dit is nu juist het probleem: ik werk enkel met Proximus webmail en niet met een mailclient. Net zoals ik dit met mijn Gmail doe en waarmee ik nog nooit problemen heb gehad.

Ik heb alle begrip voor technische problemen,  maar de Proximus Webmail problemen van de laatste paar weken zijn niet meer te tellen en enorm stresserend en tijdrovend.

@Martin 

De Proximus app en webmail werkt langs geen kanten meer sinds de vernieuwing.
ik krijg vandaag zelfs geen mails binnen. 
Welk is een goede mailclient (iOS)? Ik smijt de Proximus app er beter terug af denk ik.

Reputatie 5
Badge +4

@Argenteus Ik heb dit doorgegeven aan onze engineers voor onderzoek.

@Martin

De Proximus app en webmail werkt langs geen kanten meer sinds de vernieuwing.
ik krijg vandaag zelfs geen mails binnen. 
Welk is een goede mailclient (iOS)? Ik smijt de Proximus app er beter terug af denk ik.

Hier vind je ook wat info over verschillende mail clients

→ Gratis mobiele email client apps downloaden. Top 6 van 2021 (gratissoftware.nu)

→ Beste e-mail apps voor iPhone en iPad: deze moet je hebben (iculture.nl)

ik gebruik thunderbird voor windows laptop 

Thunderbird-FAQ | Hulp voor Thunderbird (mozilla.org)

Is Thunderbird beschikbaar voor Android?

Momenteel zijn er geen plannen voor ondersteuning voor Android.

Is Thunderbird beschikbaar voor iOS of iPhone?

Momenteel zijn er geen plannen voor ondersteuning voor iOS / iPhone.

Reputatie 1

@Argenteus De problemen zouden achter de rug moeten zijn. Zou u eens kunnen kijken of het terug in orde is.

Reputatie 3
Badge +2

@Michael V   het probleem dat zich 10dagen geleden stelde is opgelost. 

Ondertussen stel ik bijna dagelijks problemen vast met Proximus webmail,  zoals het tergend traag laden van de mailbox, en eenmaal geladen het niet kunnen openen van de e-mail in de inbox met volgende melding:

Problemen bij verzenden van e-mail met bijlage, het selectie vakje dat niet correct werkt bij weergave ‘lijst’(reeds 2 maand geleden gemeld), enz….een waslijst van problemen!  Dit alles sinds de Proximus Webmail in een nieuw kleedje werd gestoken!
 

 

Reputatie 1

@Argenteus Ik heb het opnieuw doorgegeven aan onze engineers voor onderzoek.

Reageer