Beantwoord

Proximus webmail inloggen

  • 3 December 2020
  • 30 reacties
  • 2820 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Ik kan niet inloggen, na een paar seconden komt volgende melding:
Teveel mislukte inlogpogingen. Probeer het na 5 minuten opnieuw

Ook na 15 minuten wachten krijg ik dezelfde boodschap.

 

icon

Beste antwoord door Argenteus 23 December 2020, 09:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

Vaandag jl & vandaag opnieuw opgebeld geweest door een Proximus-medewerker

Blijkbaar zou de enige oplossing erin bestaan het mailbox paswoord te wijzigen

Concreet ga ik dit (voorlopig) niet doen vermits

a) er geen enkel probleem is met login & paswoord via alternatieven zoals bv. thunderbird en

b) het probleem “geen reactie webmail na ingeven van login & paswoord” ondertussen minder voorkomt (maar nog niet volledig verdwenen is)

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn inderdaad meerdere klanten die dit probleem ook ondervonden, waaronder ikzelf. Het is in onderzoek. 

Reputatie 4
Badge +2

Wordt dit probleem wel deskundig aangepakt en zoekt men werkelijk naar een oplossing? 

Het webmail inlog probleem blijft aanslepen. Elke inlogpoging blijft spannend :“Doet ie ‘t of doet ie ’t niet” . Alleen is dit geen spelletje maar een dienst van Proximus die niet correct werkt.
Ondertussen blijft de klant al 12 dagen wachten op een oplossing.

Reputatie 7
Badge +4

@Argenteus Jammer dat u nog steeds hinder ondervindt. Er wordt wel degelijk naar een oplossing gezocht. Een deel van de oorzaak is al hersteld. Er werd een probleem gevonden op een deel van onze servers, dit werd opgelost door ze te herstarten. Er wordt ondertussen nog verder gekeken naar andere oorzaken. Ik heb het ook nog eens doorgegeven dat het nog steeds niet goed werkt bij u. 

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb ondertussen sinds enkele dagen geen inlog problemen meer vastgesteld en veronderstel dus dat het definitief is opgelost.
Dit topic mag voor mijn part gesloten worden.