Vraag

proximus webmail inbox

  • 12 January 2022
  • 14 reacties
  • 395 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 99 reacties

Het is nu al twee dagen dat mijn Proximus webmail eruitziet zoals in bijgevoegde afbeelding.

Deze items kunnen ook niet verwijderd worden.

Iemand een idee wat hier aan de hand is?

 


14 reacties

Er zit niks anders op dan te wachten tot Prox al de problemen met Prox Mail opgelost krijgt.

Reputatie 2
Badge

Bedankt voor jouw reactie, Martin.

Hier hetzelfde probleem met mijn privé-email sinds deze middag. Mijn e-mails van de voorbije twee - drie maanden volledig verdwenen en er komen steeds maar mails binnen met “no sender” “no subject”. Zowel in Outlook als in Mail, en op al mijn toestellen.

Dit bovenop het andere probleem met mijn werk-email waarbij ik al drie weken geen mails meer in Outlook binnenkrijg.

Doe er wat aan, Proximus!

Reputatie 7
Badge +4

@user @GabyDM-Bel Dit was een algemeen probleem. Als jullie hier nu nog last van ondervinden zullen we hiervoor een ticket voor aanmaken. 

Verleden week vrijdag geen nieuwe mails meer in inbox webmail, Outlook en BlueMail

Sinds gisteren terug nieuwe e-mails in Outlook en BlueMail, maar in webmail enkel diegene onder de titel ‘Afgelopen week’ en ‘Ouder’, geen recente. Er is nu geen enkele e-mail terug te vinden van die bewuste vrijdag ook niet in Outlook en BlueMail. Als daar betalingsverzoeken tussen zaten… Gaat Proximus rappelkosten vergoeden?

Ook twijfelachtig of het wel degelijk alle nieuwe mails zijn die in Outlook en BlueMail binnenkomen. De inbox in de webmail en BleuMail geeft ‘40 mails waarvan 31 ongelezen’ weer.

Vandaag terug contact opgenomen met helpdesk. “De experten zij er mee bezig en misschien tegen het einde van de week terug in orde”. 

Reputatie 2
Badge

Geduld, het gaat wel goed vooruit hoor: vandaag ontving ik nu toch een mail, met de vermelding dat ik mijn afspraak op vorige week zeker niet mag vergeten. :laughing:

Reputatie 4
Badge +1

@user Geduld? ik wacht al een week, heb geduld genoeg gehad.

Had 1 keer even een flits en dat was het. En had 1 factuur onderschept

Dus mijn geduld reikt niet tot st Jutemis.

Reputatie 2
Badge

@Peter62 : Hopelijk is bij jou nu ook alles ok, zoals bij mij het geval is.

Indien niet, dan heeft het misschien te maken met het privébericht dat ik rechtstreeks naar een moderator gestuurd heb met de precieze omschrijving van de problemen. Die heeft mijn bericht onmiddellijk doorgestuurd naar de ‘engineers’ en - toeval of niet? - ‘s anderendaags was alles opgelost, zowel op mijn webmail als op mijn smartphone app.

Mocht je nog problemen hebben, probeer dit dan ook eens, wie weet of dit helpt?

Ik heb sinds zondagochtend hetzelfde probleem. Als ik via mijn instellingen mijn mails automatisch doorstuur naar een gmail-account komen de mails daar wel toe. Dit kan toch de bedoeling niet zijn???

Reputatie 7
Badge +5

@Tom L 

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Je mag in de opmerkingen van het forumprofiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak!

@Peter62 Ik heb op een andere post gereageerd met welke gegevens je ons dient te bezorgen zodat wij een ticket kunnen aanmaken naar onze engineers.

Beste,

 

In mijn inbox staan 7 gelezen mails en toch blijft de inbox aanduiden 12 ongelezen. Wat ik ook doe (mark all as read, empty all, enz) blijft het zo.

Ook voor andere folders…

 

Met dank voor uitweg aub… want het is vrijverwarend om niet te weten of er nieuwe mails zijn, of er als mails zijn die ik niet zie...

@DaisyS . Sinds zondagochtend krijg ik geen e-mails meer  toe op mijn proximus account. Ik krijg enkel mails te zien zonder gegevens. Ik kan deze mails ook niet openen. Opmerkelijk is dat het tijdstip dat deze mails in mijn mailbox toekomen altijd exact het uur is dat ik in mijn mailbox ga. Dit probleem stelt zich wanneer ik op webmail inlog en ook via Outlook.

 

Ik heb ondertussen mijn wachtwoord veranderd doch het probleem blijft bestaan. Ik heb dan eerder per toeval ontdekt dat wanneer ik mijn inkomende mails automatisch forward naar mijn gmail-account deze daar wel toekomen.

 

Ik voeg een schermafdruk bij al voorbeeld.

 

 

Alvast bedankt om dit probleem eens te bekijken.

Mvg,

Tom

Update.

Vandaag:

Outlook op PC: Nieuwe mails verschijnen even en verdwijnen om ze daarna in geen enkele andere map terug te vinden.  Mijn account verwijderd en terug aangemaakt maar de oudste mails komen eerst binnen aan een snelheid waarbij een slak niet meer in te halen is. Het binnenkomen stopt dan ook nog eens na 5 mails.

Webmail:  laatste mail staat onder de noemer ‘ouder’ en dateert van 02/12/2021!

Outlook en BlueMail apps op Android: alle mails komen binnen.

Voor zo’n groot bedrijf duren de problemen toch behoorlijk lang, zeker op de webmail. Compensatie????

TBI: zie ook UPDATE : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

Reageer