Vraag

proximus webmail inbox

• 12 January 2022
  • 7 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 96 reacties

Het is nu al twee dagen dat mijn Proximus webmail eruitziet zoals in bijgevoegde afbeelding.

Deze items kunnen ook niet verwijderd worden.

Iemand een idee wat hier aan de hand is?

7 reacties

Er zit niks anders op dan te wachten tot Prox al de problemen met Prox Mail opgelost krijgt.

Reputatie 2
Badge

Bedankt voor jouw reactie, Martin.

Hier hetzelfde probleem met mijn privé-email sinds deze middag. Mijn e-mails van de voorbije twee - drie maanden volledig verdwenen en er komen steeds maar mails binnen met “no sender” “no subject”. Zowel in Outlook als in Mail, en op al mijn toestellen.

Dit bovenop het andere probleem met mijn werk-email waarbij ik al drie weken geen mails meer in Outlook binnenkrijg.

Doe er wat aan, Proximus!

Reputatie 7
Badge +4

@user @GabyDM-Bel Dit was een algemeen probleem. Als jullie hier nu nog last van ondervinden zullen we hiervoor een ticket voor aanmaken. 

Verleden week vrijdag geen nieuwe mails meer in inbox webmail, Outlook en BlueMail

Sinds gisteren terug nieuwe e-mails in Outlook en BlueMail, maar in webmail enkel diegene onder de titel ‘Afgelopen week’ en ‘Ouder’, geen recente. Er is nu geen enkele e-mail terug te vinden van die bewuste vrijdag ook niet in Outlook en BlueMail. Als daar betalingsverzoeken tussen zaten… Gaat Proximus rappelkosten vergoeden?

Ook twijfelachtig of het wel degelijk alle nieuwe mails zijn die in Outlook en BlueMail binnenkomen. De inbox in de webmail en BleuMail geeft ‘40 mails waarvan 31 ongelezen’ weer.

Vandaag terug contact opgenomen met helpdesk. “De experten zij er mee bezig en misschien tegen het einde van de week terug in orde”. 

Reputatie 2
Badge

Geduld, het gaat wel goed vooruit hoor: vandaag ontving ik nu toch een mail, met de vermelding dat ik mijn afspraak op vorige week zeker niet mag vergeten. :laughing:

Reputatie 3
Badge +1

@user Geduld? ik wacht al een week, heb geduld genoeg gehad.

Had 1 keer even een flits en dat was het. En had 1 factuur onderschept

Dus mijn geduld reikt niet tot st Jutemis.

Reageer