Skip to main content

deze popup verschijnt constant en  er moet telkens opnieuw ingelogd worden.

Ook kan men geen e-mail versturen naar het basis e-mailadres.
Hieronder antwoord via Gmail.

Adres niet gevonden

Je bericht is niet bezorgd aan b9xxxxxx@skynet.be omdat het adres niet kan worden gevonden of geen e-mail kan ontvangen.

@Argenteus 

Heb je al de cookies al eens verwijderd op je internet browser?

Geert

@GeertC  Heb ik al gedaan zonder positief resultaat! ik werk met Win Edge, laatste update.

Het probleem ligt niet lokaal maar bij Proximus webmail zelf.
Ik vind ook die paarse achtergrond na een selectie (=sinds een paar dagen) , verschrikkelijk, dit maakt de tekst bijna onleesbaar.

De ellende van gisteren duurt verder!

Constant ‘een unexpected error’ , onderbroken en opnieuw inloggen!

Voormiddag werkte hier alles nog perfect (ter info : mijn laptop is volledig ge-updated)
Maar daarnet had Ik in webmail zowaar plots dezelfde problemen.
Het lijkt mij vooral een serverprobleem. Thunderbird blijft soms hangen op aanmeldingsgegevens verzenden (of op nieuw wachtwoord ingeven) en maakt dan plots wel verbinding. Maar (test) mails komen niet door.

--→  En inderdaad de veel te donkere paarse achtergrond is een ramp !!! 😡

Inderdaad zoals je zegt moet het iets te maken hebben met servers, anders zou iedereen er wel last van ondervinden. Hier in ieder geval nog niets van ondervonden niet via webmail en niet via Thunderbird.

@Argenteus 

Kan je het gmail adres vermelden bij de opmerkingen op je profiel, dan laat ik dit door IT nakijken.

Geert

@GeertC  ik vind geen rubriek opmerkingen op mijn profiel??

Maar ook via Webmail kan ik geen e-mail ontvangen die verstuurd wordt naar dit basis-adres. Hier ontvang ik geen melding maar ook geen mail.

@Argenteus 

GeertC bedoelt In het veld "Ticket" via je → ForumProfiel ;  bij hen wordt dit veld anders benoemd.

@Martin  Bedankt, inderdaad via Ticket lukt het!

@Geert vandaag  lukt het opnieuw om e-mails naar het basis e-mailadres te verzenden.
Ik hoop dat het zo blijft.

Ook vandaag, de ganse morgen reeds constant ‘unexpected error’ 

Reageer