Beantwoord

Proximus webmail

  • 26 August 2020
  • 19 reacties
  • 1370 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Zijn er momenteel problemen met Webmail? 

Ik krijg  steeds een foutmelding wanneer ik naar de inlog pagina ga.

Ook als ik via inloggen op  My Proximus op het mail icoontje klik krijg ik hetzelfde resultaat.

 

icon

Beste antwoord door Argenteus 26 August 2020, 14:57

Bekijk origineel

19 reacties

ook met een ander browser geprobeerd → http://webmail.proximus.be of alleen met een bepaalde browser 

want ik kan met verschillende browsers inloggen google chrome gebruik ik niet en hiermee dus ook niet getest.

Reputatie 7
Badge +3

@Argenteus

Er zijn momenteel algemene problemen met de webmail, IT is hiervan op de hoogte en werkt aan een oplossing.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Reputatie 4
Badge +2

@Geert,  Bedankt! Ik wacht geduldig op de oplossing.

@Argenteus alleen uit nieuwsgierigheid,
werkt het bij u ook niet vanuit een ander browser
welke browser gebruik je want volgens ik kan concluderen is het alleen met google chrome browser dat er problemen zijn !

Reputatie 4
Badge +2

@Martin, Bij mij lukt het nog steeds niet, ook niet met een andere Browser.

Ik het met Edge en IE geprobeerd. (via Laptop)

 

Reputatie 4
Badge +2

@Martin Ik heb nu ook Firefox geprobeerd en een andere Laptop en heb hetzelfde probleem.

Ik krijg gewoon de inlogpagina niet. Misschien lukt webmail nog bij diegenen die ‘paswoord onthouden’ gebruiken(?).

Reputatie 4
Badge +2

@Martin 

@GeertC Blijkbaar zit het probleem enkel bij de ‘inlogpagina’ van Proximus webmail.

Ik heb op de laptop alle e-mails kunnen binnenhalen, terwijl ik nog steeds niet kan inloggen via Webmail.

@Argenteus ok en bedankt voor de feedback, ik heb nog eens geprobeerd door de login gegevens te wissen dwz ook cookies / histories / cache en ik moet nu bij alle browsers die ik staan heb (Edge / IE / Opera/ Firefox) opnieuw inloggen en het werkt zonder probleem, dus ik denk dat het afhangt van via welke servers je bedient wordt!

Reputatie 4
Badge +2

@Martin dan heb jij geluk! Ik was van plan voortaan enkel nog webmail te gebruiken, maar moet mijn mening nu toch herbekijken. Gelukkig kon ik de e-mails via het mailprogramma op de oude Laptop nog downloaden.

Ook ik heb de ganse dag al moeilijkheden in die zin: Oeps, foutje.

Hoe lang zou het duren vooraleer het is opgelost?

Groet,

Reputatie 7
Badge +4

Eergisteren in de voormaiddag +/- ½ d geen webmail, maar het ging ondertussen perfect met 

https://www.thunderbird.net/nl/

+/- vergelijkbaar met Proximus webmail

ja maar met thunderbird had mijn kozijn geen probleem en met alle verschillende types browser heeft hij ook geprobeerd (op mijn voorstel) en lukte het met geen enkele browser , dus is het niet echt te vergelijken met verbinding maken over een mail client en nochtans van op de zelfde plaats en zelfde pc.

NB: lukte ook bij hem op de android mail app en de iphone mail app dus ook over het zelfde wifi netwerk bij hem thuis

Reputatie 4
Badge +2

Wij moeten geen alternatieven zoeken. Proximus moet dit probleem oplossen en zo vlug mogelijk.

Wij betalen voor hun diensten en zij moeten zorgen dat deze werken.

Een dag zonder Webmail vind ik echt niet kunnen.

 

Reputatie 4
Badge +2

EUREKA : probleem opgelost, toch bij mij!

Reputatie 7
Badge +4

@Argenteus 

tenzij u een 24h/24h 7d/7d met ondersteuning contract zou hebben, zult u er rekening moeten mee houden dat er een tijdelijke onderbreking van de dienstverlening kan zijn (= anders is en blijft het “best effort” cfr  decontractuele bepalingen) 

 

 

dat er een tijdelijke onderbreking van de dienstverlening kan zijn

en hoelang mag een tijdelijke onderbreking dan duren 

Reputatie 7
Badge +4

@ lees de algemene & specifiek voorwaarden na m.b.t. de  verplichtingen van Proximus ...

‘t zal niet veel helpen ‘k zal toch moeten wachten tot ze opgelost hebben :relaxed:

Voor mij is het belangrijkste dat ze alle middels inzetten om zo vlug mogelijk een probleem op te lossen want wat baat het van zelfs een vergoeding te krijgen als je regelmatig in de miserie komt te zitten, vlug op de bal kunnen spelen is veel belangrijker voor mijn part, maar idereeen mag een ander gedacht hebben hierover ik geef alleen de mijne !

Reputatie 7
Badge +4

@Martin … dat is hetgeen er grosso modo staat 

5.4. Proximus zal de diensten leveren overeenkomstig de algemeen aanvaarde regels van goed vakmanschap en hiertoe alle redelijkerwijs aangewezen middelen in het werk stellen. Tenzij uitdrukkelijk anders vermeld, dienen de verbintenissen van Proximus beschouwd te worden als middelenverbintenissen

Reageer