Ik slaag er sinds de aanpassing van Proximus mail nog altijd niet in om mijn Gmail accounts te bereiken (of toe te voegen) aan Proximus mail
“verificatie mislukt”
Gmail acccounts in Proximus mail verwijderd en terug proberen toe te voegen zonder succes
vanuit Gmail krijg ik wel beveiligingsmeldingen zodat blijkbaar toch geprobeerd wordt (zonder succes weliswaar) toegang te bekomen (“toegangspoging geblokkeerd”)
zoals voorheen beveiliging is aangepast gebleven om de toegang vanuit Proximus mail (en andere) mogelijk te maken
geen probleem om vanuit windows 10 mail de Gmail accounts te benaderen (toe te voegen)
→ oplossing ?
Bladzijde 1 / 1
Ter info:Heb bij mij eens geprobeerd om gmail accounts te bereiken en dat lukt bij mij.
Via een android smartphone ben ik er in geslaagd Gmail accounts toe te voegen aan/in de Proximus mail app (na keuze negeer beveiligingswaarschuwing), maar in Proximus webmail onder windows blijft het bovenvermelde probleem bestaan (ook na herstart mail/PC)
→ oplossing?
@ Proximus waarom werkt dit nog steeds niet vanaf Proximus webmail (nieuwe layout)?
@M_016 Het zou nog steeds moeten lukken om een externe account toe te voegen. Hier vind je uitleg hoe het zou moeten werken. Volg je deze procedure ?
@HadewychT
Fyi & zie mijn 1e bericht
We zijn ondertussen 18 dagen verder en nog steeds is dit probleem niet van de baan
Concreet stelt zich er geen probleem om betrokken Gmail accounts via windows mail of thunderbird toe te voegen en te bereiken
Daarentegen wordt de toegang/toevoeging zoals hierboven vermeld niet nog steeds niet toegestaan vanuit de nieuwe proximus internet webmail
Vermits er zich destijds met de oude webmail geen probleem stelde, kan er voor de oorzaak mijns inziens enkel richting proximus gekeken worden
U kunt derhalve bovenstaande als een formele klacht beschouwen waarvoor een oplossing op korte termijn gevraagd wordt
Ter info:
de instellingen Gmail zijn ok voor toegang vanaf minder beveilgde apps
@M_016 Ik heb een ticket aangemaakt (IM11602107) om dit voor je te laten nakijken. Er zijn tot nu toe geen gekende problemen hiermee.
Kan het er eventueel mee te maken hebben dat nergens expliciet naar het wachtwoord gevraagd wordt?
Ik ga ervan uit dat het 2e vak van het e-mail adres betrekking heeft op het wachtwoord Gmail
Ref.: Uw e-mail service @proximus.com van 15/11 14h13
Het probleem “Gmail account toevoegen in Proximus webmail” is nog steeds aanwezig (= indien er midden november een webmail update geweest is, heeft deze tot op heden geen soelaas gebracht)
Zoals de andere problemen die nog altijd gemeld worden, zolang proximus niet de vinger op de wonde kan leggen zulle dergelijke problemen en andere..., blijven gemeld worden, mijn gedacht.
@M_016 Er was nog geen exacte datum gekend, maar ging inderdaad normaalgezien rond midden november gebeuren (als testen ok zijn). Ik heb navraag gedaan hierover en hou je op de hoogte.
Blijkbaar vandaag (nogmaals) een (tijdelijk) probleem met webmail
na ingave login en paswoord blijft of de toegangspagina blijft gewoon staan of blijft de webmail.ux.proximus.be pagina x tijd gewoon leeg draaien
Blijkbaar vandaag (nogmaals) een (tijdelijk) probleem met webmail
na ingave login en paswoord blijft of de toegangspagina blijft gewoon staan of blijft de webmail.ux.proximus.be pagina x tijd gewoon leeg draaien
Bovenstaande is blijkbaar (voorlopig?) terug van de baan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.