Skip to main content

De Proximus Cloud wil niet meer synchroniseren op mijn Mac

Ik krijg steeds de melding : “Er is een fout opgetreden, de app kan niet verder worden gebruikt en zal worden gepauzeerd”

Als ik in de app klik op “synchroniseren hervatten” start de synchronisatie maar stop onmiddellijk terug.

Op mijn cloud is nog genoeg vrije ruimte.

Kan iemand een oplossing geven? Alvast bedankt

Ik heb precies hetzelfde.

Mocht je een antwoord krijgen op je vraag, laat het me zeker weten. Thanks

Sam


@johanm2 @Sam Stallaert Is dit sinds de laatste update van MacOS?


Het is eigenlijk al een tijdje een probleem. 


@Sam Stallaert  Als het al langer een probleem is zou ik toch aanraden via onze site het contactformulier in te vullen. Dan komt het bij onze dienst van cloud terecht en mailen ze je voor een oplossing.


TBI: via Een e-mail? Zeker! Over welk nummer gaat het? | Proximus zo de flow volgen tot aan dit scherm

dan op cloud klikken en daarna op email sturen...


Reageer