Vraag

PROXIMUS Cloud

  • 29 October 2020
  • 31 reacties
  • 936 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Kan sinds vandaag (2020-10-29) geen verbinding meer maken met de PROXIMUS Cloud server.

Is er een technisch probleem dat alle gebruikers treft of is er een specifiek probleem met de cloud toepassingen op mijn laptop en personal computers ?

Heb al getracht Cloud terug te installeren maar ook dat lukt niet...


31 reacties

Reputatie 1
Badge

Sinds vandaag (2020-11-12) werkt de Proximus cloud app terug op mijn pc.

Op de toestellen waar ik cloud verwijderd had (laptop, pc werk) kan ik wel cloud niet terug installeren.

Kan hier door Proximus nog eens naar gekeken worden ?

 

Bij mij werkt de cloud app terug op pc's na de windows update van gisteren.... Problemen waren begonnen na wdws update van drie weken geleden

Reputatie 7
Badge +3

@FAZANT32 

ook niet via www.proximuscloud.be?

 

Geert

Via Proximus.cloud.be geen probleem gehad

Reputatie 6
Badge +1

Sinds vandaag (2020-11-12) werkt de Proximus cloud app terug op mijn pc.

Op de toestellen waar ik cloud verwijderd had (laptop, pc werk) kan ik wel cloud niet terug installeren.

Kan hier door Proximus nog eens naar gekeken worden ?

 

Idem bij mij: met de herinstallatie van de app (naief ja) haalde ik blijkbaar ook een nieuw probleem binnen, zie knipperende OK in topic

Reputatie 6
Badge +1

Bij mij werkt de cloud app terug op pc's na de windows update van gisteren.... Problemen waren begonnen na wdws update van drie weken geleden

Louter toeval denk ik - Eerder Proximus die eraan sleutelt...

Reageer