Skip to main content

Sinds de installatie van Fiber op 5 juni valt de wifi verbinding meerdere keren per dag weg. Zowel op gsm, laptop, tv, ...Telkens ik bel of chat met een medewerker moet ik mijn verhaal opnieuw doen. Klachten worden afgesloten omdat zogezegd een oplossing gevonden is maar die is er niet. Al meerdere keren ging ik opgebeld worden door een technieker om een afspraak te maken maar ik wacht nog steeds.

Deze morgen van een medewerker het formulier voor happy house moeten invullen. Alweer gaan ze mij opbellen. Ik ben in blijde verwachting 🤔

Ik werk 3 dagen per week van thuis uit wat zorgt voor heel veel problemen.

Ondertussen heb ik ook de ombudsdienst ingeschakeld waar mijn klacht ontvankelijk is verklaard en Proximus 10 dagen heeft om te antwoorden. 

Hopelijk krijg ik nu een oplossing. Zoniet zie ik mij genoodzaakt van provider te veranderen.

 

Een heel ontevreden klant

 

@Veronique.Baeyens 

FYI: verdere reacties van Proximus en de betrokken klant na een klacht bij de ombudsdienst lopen systematisch/altijd via de ombudsdienst (u > ombudsman >Proximus > ombudsman  > u > ombudsman > Proximus > u -…..)


@Veronique.Baeyens Zoals @Martin al aan heeft gegeven zal alle verdere communicatie nu verlopen via de ombudsdienst. Helaas kunnen wij je via dit kanaal nu niet verder helpen.


@Veronique.Baeyens  ik zie dit probleem af en toe langskomen hier, ik heb een vermoeden, maar ben niet zeker dat de nieuwe bbbox dat gebruikt wordt voor fiber een minder sterk signaal heeft dan de vorige versies, dit kan deels een reden zijn, ook is wifi de reden dat dit gebeurt omdat meestal de kanalen dezelfde zijn op de modem routers in de buurt en die dan elkaar storen, als je modem router ver van die toestellen staan gaan die het signaal zien dat vanbuiten komt op hetzelfde kanaal en gaan ze dan niet weten welke te nemen, 

je kan al eens een test doen in huis met een app waar je de wifi signalen kan testen en aan de hand daarvan zien welk kanaal het meeste voorkomt in je buurt en dan te kiezen voor een kanaal dat niet gebruikt wordt in je buurt en zo te proberen om het probleem op te lossen, als Proximus niks anders ziet als probleem bij jou thuis.


@DaisyS Medewerkers klantendienst laten mij deze morgen het formulier "happy house" invullen. Zelfs dan wordt niet terug gebeld. Als medewerkers mij aan het lijntje houden, wat moet er dan gebeuren. Ik ben reeds meer dan 20 jaar klant bij Proximus, en dan zo behandeld worden, getuigt van weinig respect. 

Ik zou mijn factuur eens niet moeten betalen, benieuwd of Proximus dan zoveel geduld heeft. Ik wacht al meer dan een maand op een oplossing, maar wordt telkens van het kastje naar de muur gestuurd, telkens opnieuw het probleem uitleggen. Spijtig dat Proximus hier geen begrip voor kan opbrengen en mensen afwimpelt met loze beloftes.

 


Reageer