Skip to main content
Vraag

problemen webmail


sinds begin deze maand problemen met Proximus mail

Er komen nieuwe mails binnen maar kunnen niet geopend worden

Volgens Proximus helpdesk wordt er aan gewerkt maar dit is nu reeds een week geleden dat dit gezegd was

Is er nu nog geen vooruitgang in het probleem ?

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

19 reacties

Martin
  • 33969 reacties
  • 17 januari 2022

Voorlopig nog niet en is het afwachten tot Proximus engineering het gefikst krijgt.


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 250 reacties
  • 17 januari 2022

“ Proximus engineering” een mooie naam voor knoeiers.

Webmail werkt al sinds de nieuwe look niet naar behoren


Martin
  • 33969 reacties
  • 17 januari 2022

en ook bij CISCO dan :relaxed:


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 250 reacties
  • 17 januari 2022

Wat de programmeurs doen is een zaak. Wat Proximus doet een product dat niet in orde is live zetten is natuurlijk nog wat anders. Totaal onaanvaardbaar dat dit zo lang kan blijven duren...


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 25 januari 2022

@Cromar ik heb ticket  IM11780253 aangemaakt om je mailbox te laten herstellen. 

Er wordt volop aan het probleem gewerkt in samenspraak met onze leverancier om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. 


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 250 reacties
  • 25 januari 2022

Zo snel mogelijk?????? Gelooft er dit nog iemand? 


Martin
  • 33969 reacties
  • 25 januari 2022

Er zijn al bepaalde storingen opgelost (cf. antawoorden van klanten in sommige berichten) of ze ze nu allemaal direct zulle kunnen oplossen dat is nog wat anders natuurlijk...


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 250 reacties
  • 25 januari 2022

Ik kan alvast niet meer inloggen op webmail verkeerde gebruikersnaam. Ik ga beleefd niet zeggen wat ik echt denk 


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 132 reacties
  • 25 januari 2022

Zelfde storing, kan ook niet meer inloggen.

Betreft het  “algemene Nationale storing” 

 

 


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 240 reacties
  • 25 januari 2022

Ik stel zopas vast dat mijn emailadres ***@proximus.be verwijderd is, kan dus niet meer inloggen op webmail, outlook of mailapp op GSM.

Heb contact gehad via 080022800 met Proximus waar gevraagd werd om het opnieuw aan te maken via My Proximus, dit werkt niet alhoewel er plaats is voor 5 aliassen.

Wanneer gaan de problemen mat email opgelost zijn ???

Dit krijg ik nu te zien in My Proximus als ik op Proximus Mail klik bi Andere Producten.


Martin
  • 33969 reacties
  • 25 januari 2022

Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 240 reacties
  • 25 januari 2022

 


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 250 reacties
  • 25 januari 2022

de teams werken hard blijkbaar


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 240 reacties
  • 25 januari 2022

Plots werkt webmail terug, mijn emailadres heeft men gevonden in de vuilbak.


Martin
  • 33969 reacties
  • 25 januari 2022

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 7 juni 2022

Ik kan niet meer inloggen op de webmail van proximus, blijkbaar omdat de webmail gemigreerd is naar een nieuwe versie. Waar vind ik de nieuwe versie aub?


Martin
  • 33969 reacties
  • 7 juni 2022

Als je terug kunt inloggen zal je in de nieuw interface zitten, maar voor het probleem dat je niet kunt inloggen wacht je best op een reactie van een Prox forummedewerker.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 7 juni 2022

Dankjewel, ik wacht de medewerker van prox forum af


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 7 juni 2022

@Cop Zolang de migratie gaande is kan je inderdaad niet inloggen, dit proces zal je even moeten afwachten.