Vraag

Problemen met verzenden e-mail

  • 19 October 2023
  • 59 reacties
  • 4910 Bekeken

Reputatie 1

Sinds enkele dagen ondervind ik problemen met het verzenden van e-mail vanaf mijn skynet account.

Krijg regelmatig bericht:

Verzenden van het bericht is mislukt.
Het bericht kon niet worden verzonden, omdat de wachttijd voor de verbinding met uitgaande (SMTP-)server relay.proximus.be is verlopen. Probeer het opnieuw.

 

Na enkele pogingen lukt het dan toch. Wat hebben ze weer verknoeid bij Proximus?

 


59 reacties

Net een test gemaakt , de mail vliegt als een kogel door een geweer , ik denk dat het OK is met de mail servers bij Proximus. , jammer dat ze ons niets laten weten wat er in feite is gebeurt .

bij mij ook nu met thunderbird, maar ik ga niet te vlug victorie roepen want het is nog met moenten in orde geweest, maar laat ons hopen dat deze keer goede keer is.

Het probleem lijkt inderdaad opgelost.

bij mij ook nu met thunderbird, maar ik ga niet te vlug victorie roepen want het is nog met moenten in orde geweest, maar laat ons hopen dat deze keer goede keer is.

Inderdaad het is nu in orde , zoals ik zei fout bij Proximus , ze zouden wel een mail mogen sturen met verontschuldiging , plus een vergoeding , vorig jaar was er 6 uur geen stroom van onze netbeheerder , daar op hun webside een formulier ingevuld , en 79 euro schadevergoeding gekregen , zou zo iets bij Proximus ook bestaan , 5 dagen met mail dat niet werkte ? in feite zou dat moeten , probeer eens een factuur niet te betalen , dan bent u al snel afgesloten., wij betalen met de bedoeling dat het goed werkt .

Schadevergoeding kan je altijd aanvragen via deze weg hier bijvoorbeeld, maar of er ook een formulier bestaat dat je hiervoor kan invullen daar heb ik geen weet van?

Oef ! Eindelijk opgelost. Volgende keer kijk ik eerst naar dit forum of er problemen zijn. Want ik heb bijna een volle dag zitten rommelen met instelllingen en mailprogrammas downloaden.

Achteraf is jammer dat er geen bericht kwam van Proximus met melding van storingen.

Juist , moet een serieus probleem geweest zijn , instellingen nooit veranderen niet nodig , die verstelling zich nooit van zelf , bij PROXIMUS heeft u twee keuzen POP of IMAP , ik gebruik ze alle twee , maar Thunderbird kiest altijd automatich IMAP , met OUTLOOK 2021 gebruik ik POP.

Daar het probleem zich voordeed op alle twee de servers was ik zeker dat het probleem bij Proximus zat , alhoewel de eerste man dat ik aan de lijn had zei dat het bij zat , hij kam boos toen ik zei dat hij mis was , maar ik had toch gelijk .

Schadevergoeding kan je altijd aanvragen via deze weg hier bijvoorbeeld, maar of er ook een formulier bestaat dat je hiervoor kan invullen daar heb ik geen weet van?

 

Dag Martin,  sinds de mail problemen is er nu wel een verbetering , nu gaat het verzenden dubbel zo snel ,ze hebben een serieuze upgrade gedaan voor hun klanten , ben wel blij nu . 

Inderdaad, ik ondervind ook geen problemen meer en als het goed is mag het ook eens gezegd worden hé 👍

Reageer