https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_web_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/gratis-website/wachtwoord-van-je-website.html
Website is gekoppeld aan Internet abo en die staat mss niet meet op je vader
best ondertussen je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan (ook gegevens van je vader eventueel)
zodat de prox medewerker je hiermee kunnen verder helpen.
graag je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan en ook deze van je vader eventueel want de website is gekoppeld aan het internet abo
@Martin, mijn profiel heb ik ingevuld, de gegeven van mijn vader kon ik daar niet inzetten.
Maar indien gewenst kan ik je die wel sturen via pm.
@trxke lukt het ook niet in het vak “Ticket (Privé)” om deze bijkomende informatie zetten.
Maar mij in PM sturen heeft weinig zin aangezien ik niet van proximus zelf ben
bijkomende info:https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_web_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/gratis-website/wachtwoord-van-je-website.html
Dit heeft niet veel zin aangezien ik bij “huidig wachtwoord “steeds de melding krijg “ongeldige invoer”
Gisteren nog geprobeerd om telefonische bijstand te krijgen ivm de domeinnaam op het nr 080023452, ik heb daar meer dan 50min in wacht gestaan en zonder iemand aan de lijn te krijgen toen heb ik van miserie ingehaakt.
Dit is niet leuk als klant!
Het zou inderdaad beter zijn dat hier iemand van het proximus forumteam je verder helpt maar in het weekend komen ze niet langs op het forum.
Ik hoop nog steeds dat iemand mij echt kan verder helpen, tot op heden langs deze weg nog geen reactie van Proximus mogen ontvangen.
Gisteren middag nogmaals geprobeerd via 080023452 en iemand aan de lijn gehad die “mijn ticket” terug actief heeft gezet.
Maar tot op heden helaas zonder enig gevolg...
@trxke Kan je aub je website doorgeven zodat ik het voor je kan nakijken ? Ik vind hier 2 dezelfde domeinnamen terug op je abonnement met als enige verschil .net en .be. Wat is het probleem daarmee ?
@HadewychT , Bedankt voor je reactie!
Ik heb idd 2 dezelfde domeinnamen waarvan 1 op .net en 1 op .be, die laatste daar was geen probleem met.
Sinds gisteren werkt de .net weer deze heeft ongeveer een week niet gewerkt.
Ik ga er vanuit dat de technici van de 080023452 dit inorde hebben gemaakt, hoewel ik hier geen telefoon of mail van heb ontvangen (ze gingen mij opbellen)
Ik heb nog wel het probleem dat ik niet ingelogd geraak op de website zelf die nog op users.skynet staat.
Ik zie daar ook niets van in myproximus staan...
Kan jij mij hier mee helpen?
Laat mij maar weten of je nog iets van gegevens nodig hebt.
Kan je me de link van die site even doorgeven aub ? Dan kan ik het verder voor je nakijken.
@HadewychT ik heb je de info via pb gestuurd.