Beantwoord

problemen met mails skynet

  • 26 January 2022
  • 16 reacties
  • 1264 Bekeken

Ik kan geen mails meer ontvangen van Skynet. Zowel via mailapp Thunderbird als proximus webmail.
krijg, na een tijdje,  de melding verbinding met de server verbroken.
 

 

icon

Beste antwoord door Martin 1 February 2022, 11:28

Bekijk origineel

16 reacties

Mijn mail komen altijd  naar ongelezen ook al zijn ze gelezen,probleem is drie dagen goed geweest en nu is het terug hetzelfde,hoe komt dat toch,graag een antwoordje aub.

had je al het webformulier ingevuld → e-mail probleem en de oplossing ervan

Ik heb het webformulier ingevuld en na enkele uren bleek alles terug normaal te zijn. Bedankt.

Er worden naar onze leden uitnodigingen met mailadres van Neos  verstuurd. Enkel de leden met email adres van skynet krijgen de uitnodiging niet.  Zeer vervelend want ik krijg geen foutmelding of delivery failleer gestuurd, dus weet niet dat ze niet zijn toegekomen.  Enkel als leden zelf klagen dat ze geen uitnodiging gehad hebben zien we het is weer een skynet klant is die geen mail heeft ontvangen.

Is hiervoor een degelijke uitleg.

zie → UPDATE 09/02 : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan!

Graag vernam ik hoe ik kan weten dat mijn mails niet bij skynet klanten toekomen.  Of ik nu mijn email gebruik of de mail van onze vereniging het probleem is dat ik geen bericht krijg als ze niet toekomen.

Reputatie 7
Badge +3

@neos 

Kan je het e-mailadres waarmee je naar de skynetmails verstuurd vermelden op je profiel aub? 

Dan kijken we dit eens na.

 

Geert

Mailadres zele@neosclub.be

Mailings van woensdag en vandaag

Reputatie 7
Badge +3

Mailadres zele@neosclub.be

Mailings van woensdag en vandaag

en de andere dagen of weken daarvoor lukte het nog wel om naar skynet-emails te sturen?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

Mailadres zele@neosclub.be

Mailings van woensdag en vandaag

ook opletten, dit forum is openbaar. 

Mogen forumgebruikers dit e-mailadres zien?

 

Geert

Soms komen ze aan, en soms niet zeer vervelend omdat ik er geen zicht op heb wanneer wel en wanneer niet.

Reputatie 7
Badge +3

Soms komen ze aan, en soms niet zeer vervelend omdat ik er geen zicht op heb wanneer wel en wanneer niet.

Ik vermoed dan eerder dat het met het algemene email probleem te maken zal hebben.

Men werkt momenteel hieraan nog steeds aan een oplossing.

 

Groeten

Geert

Krijg ik bericht als ik terug op een betrouwbare mailing kan rekenen?

FYI: normaal zou de stand van zaken hier moeten te volgen zijn → UPDATE 09/02 : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

 

NB: in de weekends komen de proximus forummedewerkers hier niet langs op het forum.

Ik heb al paar keer te horen gekregen van mensen dat ze mijn e-mails niet ontvangen hadden.  Blijkbaar komen sommige van mijn verzonden e-mails gewoon toe bij de bestemmelingen, andere dan weer niet. Ik heb er nog geen logica in gevonden, welke wel toekomen en welke niet.

Ik heb ook al paar rappels doorgemaild naar klanten omdat ze niet reageren op mijn e-mails, maar mogelijk hebben ze de eerste mail gewoon niet ontvangen dan.

Ik heb mijn gegevens doorgegeven op het formulier. Ik hoop dat er vlug een oplossing komt.

Maar kan ik op de één of andere manier te weten komen welke mails in het verleden waarschijnlijk niet zijn toegekomen bij de geadresseerden? Dank u

Reputatie 7
Badge +4

@Kris2 Merk je deze problemen ondertussen nog op ? 

As de mails bij je verzonden items staan is het niet mogelijk om te weten of ze zijn toegekomen. Je kan eventueel wel een leesbevestiging toevoegen aan je mails om zeker te zijn, al kunnen de ontvangers deze nog steeds negeren en ben je nog niet 100% zeker. 

Reageer