Skip to main content

Geachte,

Wij kampen momenteel met een internetprobleem. De verbinding verloopt niet optimaal. Mijn sportwatch alsook gsm vallen regelmatig uit. We hebben vorige week een technieker laten komen om onze verbinding na te kijken. Er waren inderdaad een hoop storingen. Het heeft 2 dagen goed gelopen. Kunnen jullie het nodige doen. Dit is niet houdbaar. Mijn zoon moet werken aan zijn eindwerk en aangezien wij in een digitale wereld zitten is dit geen evidentie om het af te werken. Qua mijn job lopen de mails achter. Dit kan gewoon niet meer. Hoop vandaag nog iets van jullie te vernemen.

 

warme groetjes

 

Karin Houben

Ter info: Vandaag ga je zeker via het forum niks meer vernemen aangezien er op het forum niemand van proximus zelf in het weekend langskomt, wel kun je desnoods tijdens het weekend de helpdesk bereiken op het gratis nummer 0800 22 800


Karin,

 

Past het desnoods als er morgen 7/01 iemand langskomt? Ik heb nog ruimte tussen 12.30-17u  ofwel tussen 16.30u-20u.


Reageer