Skip to main content

Sinds dit weekend hebben wij bijzonder veel problemen met draadloos internet. Verbinding valt regelmatig uit, als er verbinding is dan werkt vaak enkel het 5.0 en niet 2.4 netwerk. (Geen smart wifi aangezien dit in verleden veel problemen opleverde)

De TV geeft ook regelmatig de melding dat er geen ethernet verbinding is, deze is bekabeld. Dus zowel draadloos als kabel geeft storing. Op tv krijgen we dan verschillende meldingen:p130, P135, …

Klantnummer 614460078, gemeente Aalter

Resetten, kabel uittrekken, opnieuw opstarten, … al regelmatig gedaan met telkens maar kortstondig succes.

heb je ook de bbox eens heropgestart, zie : Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Indien dit ook niet helpt dan eens de bbox resetten: Reset je b-box/Internet box | Proximus  


Dag Martin. Dat heb ik gedaan maar zoals beschreven geeft dit helaas maar kortstondig effect.


@JefD Er zal iemand ter plaatse moeten komen om dit na te kijken. Ik heb voorlopig een afspraak ingeboekt op morgen 10/08 tussen 12.30 en 17.00.

Indien dit niet past kan je de afspraak altijd verzetten via MyProximus.


Prima, bedankt!


@JefD  Heeft de technieker het probleem opgelost voor je?


Reageer