Vraag

Problemen met Cloud

  • 27 January 2019
  • 7 reacties
  • 384 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Sind enkele dagen krijg ik geen syncronisatie meer met mijn cloud. Als ik het dashboard open van 'mijn cloud' zegt men mij: "0,0b gebruikt van de 0,0b". Wat is hier verkeerd?

7 reacties

Reputatie 2
zelfde probleem hier man, probeer in te loggen op de site en krijg de melding: sessie verlopen
Reputatie 2
Badge
Klopt Ronny, dat krijg ik ook en mijn mappen worden niet meer gesyncroniseerd.
Weet iemand hier wat er hapert, ook op mijn gsm kan ik geen verbinding meer maken met de cloud !
Reputatie 2
heb even 2.30u op chat gezeten met tech dienst van proximus, oplossing ligt nog niet direct voor de hand, maar het probleem is reeds gekend. dus bij deze,,,,,relax en afwachten
Toch wel raar dat het probleem zich niet bij iedereen voordoet, iig 't moet voor iedereen werken uiteraard!
Reputatie 2
Badge
OK, thx Ronny... we wachten af.
Reputatie 7
Badge +4
Er is inderdaad een storing op het Proximus cloud platform voor sommige gebruikers. Niet alle gebruikers zijn betrokken. De betrokken diensten zijn op de hoogte en werken zo snel mogelijk aan een oplossing.
Martin schreef:

hier juist bij mij eens getest op Windows 10 versie 2004 met www.proximuscloud.be

en krijg geen foutmelding, probeer toch eens via privébrowsing met toestcombinatie

CTRL + SHIFT + N

of je dan ook de foutmelding krijgt

 

Beste Martin
 

Alvast bedankt voor inderdaad via een workaround zo ongeveer 30% van het aangekaarte probleem tijdelijk op te lossen.

Op browserniveau lijkt dit inderdaad soelaas te bieden, echter niet ideaal vermits je dan elke keer opnieuw je logingegevens moet intypen en nog meer jammer is natuurlijk dat in het wit knipperende venster met “OK” werkt dit niet werkt :-( .
Ergens bizar en natuurlijk vooral ook spijtig want dit werkt op een zekere manier ook via een (soort van) browser daar ik een browsergerelateerde foutmelding krijg als internet niet kan worden gevonden.

Ik heb ondertussen trouwens op 4/5 (ipv voorheen op 3/5) computers geen toegang meer via de applicatie. Dit gebeurde nadat ik plots opnieuw moest inloggen en ik “minimale cookies” selecteerde... 
Hopelijk brengt dit voor iemand een verder inzicht in het probleem dat zich stelt :-)  

Y.

Reageer