Vraag

Problemen met abonnementen oplossen

  • 18 April 2024
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Ik heb 2 verschillend problemen met mijn abonnement

  1. Mijn abonnement is nog steeds ingesteld als Internet Maxi Fiber na 1 jaar. Terwijl ik Giga Fiber heb met een internet box+. Ik begrijp dat ze dat als een optie hebben toegevoegd maar technieker die bij ons heeft gepaseerd heeft gezegd dat dit niet juist geconfigureerd is. En heeft hij mij laten zien op zijn pc dat mijn abonnement nog steeds erkend word als Internet Maxi Fiber in de systeem.
  2. Afbeelding Internet Maxi Fiber Oude abonnemt 1
    ​​​​
    Afbeelding Internet Maxi Fiber Oude abonnemt 2
     
    Toegevoegd als Optie
     

    Tweede probleem is als ik iets wil configureren in mijn internet box+ krijg ik volgende melding. Error code 500. Ik zei tegen mijzelf dat dit een firmware versie probleem was en met de tijd dat ze gingen oplossen geef wa tijd nog zeide ik mezelf. maar na 1,5 jaar later nog steeds zelfde. 

  3. Fout Melding bij elke configuratie dat ik wil aanpassen in myproximus
     

    Ik heb al contact opgenomen via telefonisch, chat en technieker is ook al gepaseerd

    Technieker zei dat alles in orde was in mijn internet box+ dat er geen defect was. Maar hij zei dat hij niks kon doen verder. Met die fout en die Internet Maxi Fiber abonnemt ding. Dat dit buiten zijn ding was.

    Proximus Chat heeft gezegd dat IT dienst aan het onderzoeken was. Maar ze zeggen hetzelfde sprookje meer dan 3 maanden niks is veranderd. Ze zeggen dat IT dienst lang duurt, Ja maar hoe lang dat kunnen ze niet antwoorden hoeveel is lang? 

    Telefoonisch heeft mij de technieker gestuurd zo gezegd (Happy House) en zeiden ze dat dit een hooge IT specialist was. Blijkbaar hebben ze normaal technieker gestuurd wanner ik de man zag heb ik gevraagd of die kwam voor happy house hij zij tegen mij dat hij niks wist over happy house en dat hij gewoon technieker was voor proximus 😂

 

Dat was het dus

Als iemand mij kan helpen ben ik dankbaar.

Laat het me gerust weten als u nog vragen heeft of iets niet duidelijk was voor u.

Alvast bedankt


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Ozbey

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 kan je aub je profiel aanvullen met je klantgegevens? Dan kijken we verder na.

mvg

Tina

Reageer