Beantwoord

probleem webmail

  • 28 December 2022
  • 20 reacties
  • 125 Bekeken

  • Motivator
  • 21 reacties

Sinds paar dagen komen er geen mails meer binnen in mijn webmailadres en dus bijgevolg niet in mijn mailbox van windows. Kan nog wel mails verzenden vanuit mailbox maar niets ontvangen.

Vandaag al 3 x telefonisch contact opgenomen met 0800 22 800 zonder resultaat tot op heden ondanks beloften dat het binnen 1 uurtje zou opgelost zijn nadat mijn emailadres zou “geactiveerd” zijn ???

Wil wel graag dat probleem snel opgelost geraakt.

 

icon

Beste antwoord door yvy 2 January 2023, 15:28

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@yvy 

Kreeg je de melding dat je mail gemigreerd werd?

 

Geert

neen

noch meldingen noch oplossingen ontvangen 

En wat nu ? Geen telefonische reacties van Proximus gehad ondanks belofte. Met “technische problemen” kan je blijkbaar enkel telefonisch terecht, gisteren heel de namiddag aan de lijn gehangen zonder verder resultaat, nog steeds geen inkomende mails.  Schande om betalende klanten zo te behandelen. 

Opnieuw telefonisch contact genomen, eindelijk 1 initiatief nemende medewerker aan de lijn. Nieuw paswoord voor webmail ingevoerd en nu 1 uur afwachten. Indien geen resultaat zal het probleem verder aangekaart worden bij de bevoegde diensten. 

1 uur verder zonder resultaat ! Telefonisch contact met medewerker gehad, gaat verder zoeken naar oplossing ….. testmail werd door hem doorgestuurd naar mijn webmail en wordt bij hen geregistreerd als verzonden en aangekomen … is echter niet te vinden in mijn webmail.

Reputatie 7
Badge +3

@yvy 

Kan je jou klantnummer en een contact nummer (GSMnr.) toevoegen aan je profiel a.u.b. ?

 

Geert

ok profiel aangepast - nog eens testmail verzonden via mailapp op smartphone en dit werkt wel.

Reputatie 7
Badge +3

@yvy

 

...dus nu lukt het wel?

 

Geert

Neen krijg  geen inkomende mails binnen maar kan wel mail versturen.

Reputatie 7
Badge +3

@yvy 

 

Maar je krijgt wel mails binnen via de mail app, of toch niet?

 

Geert

Neen niet in de webmail en dus ook niet in mailapp noch op pc noch op smartphone 

Reputatie 7
Badge +3

@yvy 

ik heb je nu een testmail verstuurd (met een ma..@skynet mail).

Krijg je deze binnen?

 

Geert

Nog altijd lege mailinglijst.

niets ontvangen in webmail of  mailapps

Reputatie 7
Badge +3

@yvy 

 

We hebben hier It ticket IM12099600  voor opgemaakt zodat dit verder onderzocht kan worden.

 

Geert

Waar zijn al die inkomende mails naartoe ? Kunnen die bij iemand anders terecht komen ?

OK alvast bedankt voor deze reactie op het probleem

Na telefonisch contact vandaag regels verwijderd uit webmail en testmail verstuurd, is nu binnengekomen. Komen de ontbrekende inkomende mails ook nog toe ?

Probleem opgelost. Teveel aan ingevoerde regels in webmail.

Eigen schuld dikke bult.

Dank voor info.

Reageer