Probleem na probleem na probleem ...

  • 9 December 2023
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Na herhaaldelijke problemen met stilstaand beeld op Proximus TV en Netflix werd vorige maand een nieuwe decoder geïnstalleerd . De problemen met Proximus TV waren hiermee opgelost , op Netflix verergerde het enkel maar .

Na herhaaldelijk shatten , bellen , resetten enz.. is er gisteren toch een technieker langsgeweest die uiteindelijk een nieuwe modem geïnstalleerd heeft . Nadat de technieker weg was , bleek het wachtwoord niet te werken . Vervolgens bel ik naar het nummer dat mij ‘s morgens op de hoogte gebracht had dat de technieker op komst was en krijg ik na veel geduld een ENGELSTALIGE dame aan de lijn . Gevolg na een lange conversatie was dat ze de nieuwe modeml zou updaten en beloofde even later terug te bellen . Een half uurtje later , na een klaarblijkelijk geslaagde update , krijg ik een oproep van dat nummer , neem op en verwacht een operator … neen hoor ; wachtmuziekje ! 10 minuten later eindelijk antwoord , nu een FRANSTALIGE dame ! Op mijn vraag werd ik dan toch doorgeschakeld naar iemand in ‘t NEDERLANDS . Weer een wachtmuziekje … na een tijdje heb ik dan uit frustratie maar opgehangen zonder iemand aan de lijn gehad te hebben …

Nu , het huidige onopgeloste probleem is dat na de installatie en update van de nieuwe modem.6 de wifi verbinding enorm onstabiel geworden is . Het installeren van een wifi-extender die ik nog had liggen bied eveneens geen oplossing . Wifi veranderd van optimaal naar volledig weg , ongeacht of je dicht of verder van de modem en/of extender staat … 

Vermits ik het gehad heb met de telefonische klantendienst , alsook met de chat , hoop ik dat er via deze weg een degelijke oplossing kan komen voor de aanhoudende problemen ! 


4 reacties

@GEERT 2116 

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@GEERT 2116

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 

Voila , zoals gevraagd is alles aangevuld  ;-) 

Vandaag 10 dagen verder en nog steeds GEEN reactie !

Ook nog geen verbetering , belabberde wifi die constant uitvalt . Het eigenaardige is dat onze smart-TV (Panasonic) wél werkt via wifi , de internetradio (Bose) valt steeds uit en wifi op gsm is quasi onmogelijk ...

Vandaag 10 dagen verder en nog steeds GEEN reactie !

Ook nog geen verbetering , belabberde wifi die constant uitvalt . Het eigenaardige is dat onze smart-TV (Panasonic) wél werkt via wifi , de internetradio (Bose) valt steeds uit en wifi op gsm is quasi onmogelijk ...

wifi op gsm is quasi

Is dit ook zo als je dicht bij de bbox staat?

Reageer