Beste,
Woensdag, 11 december, waren er mannen van Proximus aan het werken in onze straat (in kortrijkstraat aan nummer 12). Sindsdien hadden we geen internet, konden we geen televisie kijken en onze huistelefoon werkte sindsdien ook niet meer.
We hadden gebeld naar de technische dienst en gaven door dat we sinds die werken problemen hadden thuis. Er werd gezegd dat er op vrijdag de 13de een technieker ging langskomen rond de middag. Hij had vastgesteld dat het probleem niet in ons huis zat, maar in de straat.
Hij had een verslag gemaakt en stuurde deze door naar zijn “verantwoordelijke”. Ze gingen ons vrijdag of zaterdag terugbellen om verdere afspraken te maken.
We hadden geen telefoontje gekregen dus hebben we gewacht tot maandag. Maandag moesten we zelf terugbellen naar Proximus. We moesten alles opnieuw uitleggen aan een mevrouw en iemand ging ons terugbellen. Plots kregen we een sms dat er een technieker op de 23ste december ging langskomen (zonder enig overleg). Hierop moesten we terugbellen en zeggen dat die dag voor ons niet past en dat het geen correcte manier was qua communicatie. Het is niet normaal dat we 12 dagen moesten wachten voor iets dat niet onze schuld is.
Toen de andere techniekers langskwamen (op de 23ste december), stelden ze vast dat de vorige techniekers (aan nummer 12) een fout maakten. Het probleem was dat de kabels verwisseld waren met als gevolg dat wij zonder internet zaten. Schandalig!
Ik begrijp dat wij niet de enige zijn, maar in die 12 dagen was het examen dat heeft ons redelijk wat problemen veroorzaakt.
Hopelijk wordt dit in het vervolg sneller opgelost. Uiteindelijk hadden we een halve maand geen gebruik kunnen maken van jullie diensten waarvoor we wel betalen. Er werd voorgesteld dat jullie ons zouden tegemoetkomen voor het ongemak, we zijn benieuwd.
Ik wens jullie toch nog fijne feestdagen en wacht vol ongeduld op jullie antwoord.
Vriendelijke groeten,
Een toch wel ontevreden klant.