Skip to main content

Slechte communicatie en valse beloftes:

Wij hebben zeker 30 keer gebeld naar Proximus omdat onze internet werkt niet al een maand !

Altijd hetzelfde verhaal, we gaan jullie probleem oplossen, eerst binnen 4 uur, dan binnen 72 uur , dan enkele dagen , maar nog niet niemand gezien of  geholpen.

Dat is geen fijne communicatie , moet wij een klacht indienen ?

 

@Bedrijf in nood Klacht indienen kan je best via deze weg

Kan je je profiel aub verder aanvullen zodat wij voor je kunnen nakijken wat er fout loopt ? 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


Reageer