Skip to main content
Vraag

probleem met cloud 10G


Ik krijg steeds deze melding

Er is een fout opgetreden. (Foutmelding: 2055)

 

op verschillende toestellen geprobeerd.

 

 

Ik heb al contact gehad via chat maar deze medewerker melde me dan dat ze voor cloud oplossingen niet via die weg  werken. Ik zou dit via mail moeten doen. Maar als je ergens een mailadres kan vinden voor dit dan ben je goed bezig. Ik vind ze in ieder geval niet. Daarom via deze weg. Ik zou per slot van rekening toch graag de cloud oplossing gebruiken die in mijn abonnement zit.

Met vriendelijke groeten 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 16 maart 2022

@Stefan V Via deze link kan je ons een mail sturen met je vraag. Op die manier kom je automatisch bij de juiste mensen terecht. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 maart 2022

@HadewychT  Bedankt voor de link. Mail verstuurd. Nu hopen dat het opgelost geraakt.