Beantwoord

prijs fiber vs flex pakket

  • 17 August 2021
  • 6 reacties
  • 649 Bekeken

In Lokeren kunnen we ons inschrijven voor fiber. 
ik vind echter nergens het prijsverschil met ons huidige flex pakket. 
wie kan hier op antwoorden voor we beslissen?

icon

Beste antwoord door M_016 17 August 2021, 19:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

Product informatie fiches | Proximus

bv; Flex S - Flex Fiber S = 59.99 → 64.99 euro/maand & max 100 Mbps → max. 350 Mbps download

huidige flex packs met en zonder Mobiel vindt je hier → https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/packs/cr-all-flex-packs.html

PS: morgen pas komen de Prox medewerkers terug langs hier.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin µ

@M_016 

dank voor het geven van de info

@sasenserge 

alles gevonden ? nog bijkomende info nodig ?

Groeten,

Tina

Reputatie 4
Badge +2

Naar een voorlichtingsvergadering geweest over Fiber (in Gentbrugge):

Toch enkele vraagjes, misschien kan iemand mij helpen:

Ik heb 3 tv schermen (alle drie met V5 decoder). Ik verkoos niet de V7 omdat ik daar zoveel problemen over lees en ik heb geen problemen met de V5.

Kan fiber met de V5 of moet men overschakelen naar de Android decoder.

Op de vergadering spraken ze van een nieuwe soort utp kabel?? past die in de Plc adaptors?

Kan men de plc adaptors nog gebruiken? . Ik gebruik ze ook voor de bediening van mijn verwarmingsinstallatie en ook 2 (één beneden en één boven) als wifi extender enerzijds maar ook met ethernet dan verbonden met een TV Toestel.

en een gekke vraag: kan men de fiber binnentrekken zonder een fiber abonnement te nemen. Ik stel die vraag omdat “Fiberklaar” de firma die de fiber aanlegt slechts aansluitingen doet als 20% van de regio een abonnement neemt, terwijl op de FAQ van proximus staat dat men niet verplicht is een abonnement te nemen. De aanwezige persoon van proximus op de vergadering was waarschijnlijk nieuw want hij kon op een aantal vragen niet antwoorden. Niet erg , iedereen moet leren. Vandaar dat ik enkele vragen hier stel. Dank op voorhand voor enkele reacties.

Kan fiber met de V5 of moet men overschakelen naar de Android decoder.

je bent niet verplicht om een Android decoder te nemen en trouwens kan iemand die eeb v7 decoder heeft die omruilen voor een V5C bvb.

Op de vergadering spraken ze van een nieuwe soort utp kabel?? past die in de Plc adaptors?

Je hebt verschillende soorten UTP categorieën maar de stekkers blijven RJ45 stekkers die dus ook passen voor je PLC

Kan men de plc adaptors nog gebruiken?

dat heeft niks te maken of je nu het ethernetsignaal via fiber of VDSL over koper binnen krijgt, speelt geen rol, de PLC vervoert gewoon dit ethernetsignaal via elektriciteitsdraden ipv bv over wifi.

kan men de fiber binnentrekken zonder een fiber abonnement te nemen

Pas op,  je fiberaansluiting is pas volledig gratis enkel bij activering van een Flex Fiber- of Epic combo fiber-pack, of je nu klant bent van Proximus of niet.

Reputatie 4
Badge +2

Martin,

 

Hartelijk dank voor deze duidelijke antwoorden. Kan ik mee verder.

Reageer