Vraag

Port Forwarding Werkt niet

  • 31 January 2023
  • 19 reacties
  • 381 Bekeken

Na even bekijken, zie ik dus dat deze vraag al meerdere keren gevraagt is, maar niet veel antwoord.
Poort 80 staat open op de MyProximus app en poort 80 staat ook gemapped. Ik heb al een port test gerunned en dat verandert niet veel. Ook staat er een constante verbinding die opgevraagd word (pterodactyl)

Hulp word geapprecieerd :D


19 reacties

En je hebt de instellingen gedaan zoals aangegeven →  hier

na de portmapping  ingevoerd te hebben ook best de bbox eens herstarten door 10 sec stroomloos te zetten.

En je hebt de instellingen gedaan zoals aangegeven →  hier

Ja dat is allemaal juist gedaan.
 

 

De firewall is open op de server
Op de app is het ook ingesteld op lage beveiligheid

probeer eens door Remote access uit te zetten op je bbox3 → bbox remote toegang 

probeer eens door Remote access uit te zetten op je bbox3 → bbox remote toegang 

Hoe zet ik dit uit?

heb je op deze link geklikt  terwijl je ingelogd bent op je bbox → bbox remote toegang 

Dit staat al op ‘Off’

 

heb je op deze link geklikt  terwijl je ingelogd bent op je bbox → bbox remote toegang 

Ja, het is al op off.

Mss best ook eens hier melden voor welke toepassing je deze poorten moet openen , welke service er draait op je netwerk via deze poorten, zodat ook anderen je kunnen verder helpen op het forum. Ook als je poorttest uitvoert moet er ook een toepassing/sevice draaien die op deze poorttest kan reageren.

Mss best ook eens hier melden voor welke toepassing je deze poorten moet openen , welke service er draait op je netwerk via deze poorten, zodat ook anderen je kunnen verder helpen op het forum. Ook als je poorttest uitvoert moet er ook een toepassing/sevice draaien die op deze poorttest kan reageren.

Zoals gezecht, runt (pterodactyl)

Ik had geen idee wat “pterodactyl” betekende  en heb hier dus geen ervaring mee, hopelijk kunnen andere forumleden of PX medewerkers je hiermee verder helpen.
Mss ook best melden welke type bbox3 je hebt is het ene van het merk technicolor of Sagemcom  De meeste bbox3’s die in omloop zijn, zijn van het type BBOX3V+ (Sagemcom) 
 

Ik had geen idee wat “pterodactyl” betekende  en heb hier dus geen ervaring mee, hopelijk kunnen andere forumleden of PX medewerkers je hiermee verder helpen.
Mss ook best melden welke type bbox3 je hebt is het ene van het merk technicolor of Sagemcom  De meeste bbox3’s die in omloop zijn, zijn van het type BBOX3V+ (Sagemcom) 
 

Over het model zelf geen idee, maar morgen bel ik nog is met proximus om dit te proberen fixen.
Bedankt voor uw hulp

TBI: 

B-Box 3
bbox3v+

 

TBI: 

B-Box 3
bbox3v+

 

Het is een sagecom.

en ziet de achterkant er uit als op de laatste foto of zie je verschil, gewoon om te weten of het een bbox3V+ is.

En ook je bbox software versie eens uitlezen, want mss kunnen de PX moderatoren dan beslissen of het nodig is om andere software versie te pushen op je bbox.

Voorbeeld van software versie op sommige bbox3V+ 

  • Softw 8c.725A GUI 7.5.7.1 Hw 1.0 DataPump A2pv6F039y3.d26u

en ziet de achterkant er uit als op de laatste foto of zie je verschil, gewoon om te weten of het een bbox3V+ is.

Neen ik heb de twee groene ports niet, er is een sticker in de plaats.

@dxr1o dan heb je een vorige versie van sagemcom.

En ook je bbox software versie eens uitlezen en hier posten, want mss kunnen de PX moderatoren dan beslissen of het nodig is om andere software versie te pushen op je bbox.

http://mymodem/7.5.7.1/gui/tpl/src/gateway/infos.html

@dxr1o dan heb je een vorige versie van sagemcom.

En ook je bbox software versie eens uitlezen en hier posten, want mss kunnen de PX moderatoren dan beslissen of het nodig is om andere software versie te pushen op je bbox.

http://mymodem/7.5.7.1/gui/tpl/src/gateway/infos.html

 

software version 

8c.725A
GUI version

7.5.7.1
hardware version

2.1
 

Reputatie 7
Badge +3

@dxr1o 

Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel a.u.b.

 

Geert

Reageer