Skip to main content
Vraag

pop3 < account@belgacom.net > niet bereikbaar


Yvan Grosjean

Sedert vanochtend 14/09 zijn onze accounts @belgacom.net niet meer bereikbaar, “maybe wrong password” en “the server terminated the connection”. Wat gebeurt er?

23 reacties

Martin
  • 33069 reacties
  • 14 september 2021

Is blijkbaar algemeen mijn pa zijn belgacom.net werkt ook niet meer , mailserver onbereikbaar

 @Joel M  Ik veronderstel dat dit probleem gekend is bij Proximus?


koenraadG
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 14 september 2021

Hier bij ons ook. Kan niet aan mijn mails.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 14 september 2021

Nu 9:23u, zelfde bij  <user>@skynet.be , via webmail of Thunderbird.

 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 14 september 2021

<email>@skynet en …@proximus geven beiden “Onbekende fout”


Hier is het ook down sinds 6 uur vanmorgen


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 83 reacties
  • 14 september 2021

hier hetzelfde : Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het alstublieft over een paar minuten opnieuw.

Over een paar minuten : lees overeen paar uur !


  • Rising star
  • 11 reacties
  • 14 september 2021
Peter_L schreef:

<email>@skynet en …@proximus geven beiden “Onbekende fout”

hier idem


  • Rising star
  • 11 reacties
  • 14 september 2021

Dus zo te zien is het normaal dat proximus zich niet verwaardigt , op het forum te kijken en tenminste te antwoorden ????


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 1408 reacties
  • 14 september 2021

Algemeen probleem bij Proximus.

Verschillende mailservers zijn uitgevallen en ook is Proximus tijdelijk niet telefonisch bereikbaar.

 

 


  • Rising star
  • 11 reacties
  • 14 september 2021
Pat52 schreef:

Algemeen probleem bij Proximus.

Verschillende mailservers zijn uitgevallen en ook is Proximus tijdelijk niet telefonisch bereikbaar.

 

 

Er is geen communicatie mogelijk , via geen enkel kanaal !!!! Wat zijn die toch geweldig altijd !!! zelfs hunne chat hebben ze uitgezet. ge zou ze eens moeten kunnen bereiken……..zelfs een berichtje op FB kan er niet aF . En die pretenderen dan HET communicatiemiddel te zijn , woehahahaha!

 


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 1408 reacties
  • 14 september 2021
ynimi schreef:
Pat52 schreef:

Algemeen probleem bij Proximus.

Verschillende mailservers zijn uitgevallen en ook is Proximus tijdelijk niet telefonisch bereikbaar.

 

 

Er is geen communicatie mogelijk , via geen enkel kanaal !!!! Wat zijn die toch geweldig altijd !!! 

Ze zijn bereikbaar via Twitter het enigste kanaal momenteel  (1) Tweets met antwoorden van Proximus (@proximus) / Twitter


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 14 september 2021

10u30. Nog steeds het zelfde probleem, zowel op pop3, imap als via webmail. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren. Is het mogelijk om feedback van proximus te bekomen?


Martin
  • 33069 reacties
  • 14 september 2021

Ik denk dat er niet veel anders opzit dan te wachten tot Proximus het klaar gespeeld krijgt, aangezien ze er mee bezig zijn!

 


  • Rising star
  • 11 reacties
  • 14 september 2021
Martin schreef:

Ik denk dat er niet veel anders opzit dan te wachten tot Proximus het klaar gespeeld krijgt, aangezien ze er mee bezig zijn!

Tja , wachten , dat is het enige dat die kennen daar .Een antwoord zou al veel doen, een bericht op hun mediakanalen ook ! En dat voor zo’n bedrijf!


Martin
  • 33069 reacties
  • 14 september 2021

Of gelijk in de goeie oude tijd met de beeldbuis-TV 

 


  • Rising star
  • 11 reacties
  • 14 september 2021

En op twitter is er echt een boer bezig !!!!  klnatenservice noemen ze dat…...ze weten van niks en ze lachen er de mensen uit en met hun eigen problemen lachen ze ook…….


Yvan Grosjean
  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 14 september 2021

Nu om 12u00 lijkt het bij mij alvast weer in orde te zijn …  


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 14 september 2021

Dan mag ik er van uitgaan dat door het niet garanderen van de betaalde diensten er een compensatie tegen over staat ?


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 100 reacties
  • 14 september 2021

Ook bij mij zelfde problemen met e-mail zowel op pc als op smartphone.Computerfreak ingeschakeld en die vertelde om de modem te resetten ( van de stroom halen )volgens hem ligt de oorzaak dat er een modem update heeft plaats gevonden waarbij fouten zijn opgetreden..

Na reset lijken de problemen opgelost ,kan terug mails ontvangen en verzenden.Natuurlijk is het nog de vraag of die reset het probleem heeft opgelost of er andere redenen waren vermits er velen zijn met dit probleem.Prox medewerkers kunnen hier uitsluitsel over geven.


  • Rising star
  • 11 reacties
  • 14 september 2021
ronaldo schreef:

Ook bij mij zelfde problemen met e-mail zowel op pc als op smartphone.Computerfreak ingeschakeld en die vertelde om de modem te resetten ( van de stroom halen )volgens hem ligt de oorzaak dat er een modem update heeft plaats gevonden waarbij fouten zijn opgetreden..

Na reset lijken de problemen opgelost ,kan terug mails ontvangen en verzenden.Natuurlijk is het nog de vraag of die reset het probleem heeft opgelost of er andere redenen waren vermits er velen zijn met dit probleem.Prox medewerkers kunnen hier uitsluitsel over geven.

Dat had ikzelf al lang gedaan . En verder is zonet het probleem opgelost blijkbaar! Een reset hielp hier niks aan!


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 100 reacties
  • 14 september 2021

@ynimi 

Dat wil dan weer juist lukken bij mij reset  gedaan en terzelfder tijd probleem opgelost.

Hoeveel geluk kan ik hebben.


Martin
  • 33069 reacties
  • 14 september 2021

Hier ook weer alles terug in orde zonder zelf iets te moeten doen zowel voor belgacom.net / skynet.be en proximus.be mail boxen.


Hier werkt alles ook weer