Vraag

pop3 < account@belgacom.net > niet bereikbaar

  • 14 September 2021
  • 23 reacties
  • 456 Bekeken

Sedert vanochtend 14/09 zijn onze accounts @belgacom.net niet meer bereikbaar, “maybe wrong password” en “the server terminated the connection”. Wat gebeurt er?


23 reacties

Is blijkbaar algemeen mijn pa zijn belgacom.net werkt ook niet meer , mailserver onbereikbaar

 @Joel M  Ik veronderstel dat dit probleem gekend is bij Proximus?

Reputatie 1

Hier bij ons ook. Kan niet aan mijn mails.

Nu 9:23u, zelfde bij  <user>@skynet.be , via webmail of Thunderbird.

 

<email>@skynet en …@proximus geven beiden “Onbekende fout”

Hier is het ook down sinds 6 uur vanmorgen

Reputatie 3
Badge +1

hier hetzelfde : Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het alstublieft over een paar minuten opnieuw.

Over een paar minuten : lees overeen paar uur !

<email>@skynet en …@proximus geven beiden “Onbekende fout”

hier idem

Dus zo te zien is het normaal dat proximus zich niet verwaardigt , op het forum te kijken en tenminste te antwoorden ????

Reputatie 7
Badge +3

Algemeen probleem bij Proximus.

Verschillende mailservers zijn uitgevallen en ook is Proximus tijdelijk niet telefonisch bereikbaar.

 

 

Algemeen probleem bij Proximus.

Verschillende mailservers zijn uitgevallen en ook is Proximus tijdelijk niet telefonisch bereikbaar.

 

 

Er is geen communicatie mogelijk , via geen enkel kanaal !!!! Wat zijn die toch geweldig altijd !!! zelfs hunne chat hebben ze uitgezet. ge zou ze eens moeten kunnen bereiken……..zelfs een berichtje op FB kan er niet aF . En die pretenderen dan HET communicatiemiddel te zijn , woehahahaha!

 

Reputatie 7
Badge +3

Algemeen probleem bij Proximus.

Verschillende mailservers zijn uitgevallen en ook is Proximus tijdelijk niet telefonisch bereikbaar.

 

 

Er is geen communicatie mogelijk , via geen enkel kanaal !!!! Wat zijn die toch geweldig altijd !!! 

Ze zijn bereikbaar via Twitter het enigste kanaal momenteel  (1) Tweets met antwoorden van Proximus (@proximus) / Twitter

10u30. Nog steeds het zelfde probleem, zowel op pop3, imap als via webmail. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren. Is het mogelijk om feedback van proximus te bekomen?

Ik denk dat er niet veel anders opzit dan te wachten tot Proximus het klaar gespeeld krijgt, aangezien ze er mee bezig zijn!

 

Ik denk dat er niet veel anders opzit dan te wachten tot Proximus het klaar gespeeld krijgt, aangezien ze er mee bezig zijn!

Tja , wachten , dat is het enige dat die kennen daar .Een antwoord zou al veel doen, een bericht op hun mediakanalen ook ! En dat voor zo’n bedrijf!

Of gelijk in de goeie oude tijd met de beeldbuis-TV 

 

En op twitter is er echt een boer bezig !!!!  klnatenservice noemen ze dat…...ze weten van niks en ze lachen er de mensen uit en met hun eigen problemen lachen ze ook…….

Nu om 12u00 lijkt het bij mij alvast weer in orde te zijn …  

Dan mag ik er van uitgaan dat door het niet garanderen van de betaalde diensten er een compensatie tegen over staat ?

Reputatie 3
Badge

Ook bij mij zelfde problemen met e-mail zowel op pc als op smartphone.Computerfreak ingeschakeld en die vertelde om de modem te resetten ( van de stroom halen )volgens hem ligt de oorzaak dat er een modem update heeft plaats gevonden waarbij fouten zijn opgetreden..

Na reset lijken de problemen opgelost ,kan terug mails ontvangen en verzenden.Natuurlijk is het nog de vraag of die reset het probleem heeft opgelost of er andere redenen waren vermits er velen zijn met dit probleem.Prox medewerkers kunnen hier uitsluitsel over geven.

Ook bij mij zelfde problemen met e-mail zowel op pc als op smartphone.Computerfreak ingeschakeld en die vertelde om de modem te resetten ( van de stroom halen )volgens hem ligt de oorzaak dat er een modem update heeft plaats gevonden waarbij fouten zijn opgetreden..

Na reset lijken de problemen opgelost ,kan terug mails ontvangen en verzenden.Natuurlijk is het nog de vraag of die reset het probleem heeft opgelost of er andere redenen waren vermits er velen zijn met dit probleem.Prox medewerkers kunnen hier uitsluitsel over geven.

Dat had ikzelf al lang gedaan . En verder is zonet het probleem opgelost blijkbaar! Een reset hielp hier niks aan!

Reputatie 3
Badge

@ynimi 

Dat wil dan weer juist lukken bij mij reset  gedaan en terzelfder tijd probleem opgelost.

Hoeveel geluk kan ik hebben.

Hier ook weer alles terug in orde zonder zelf iets te moeten doen zowel voor belgacom.net / skynet.be en proximus.be mail boxen.

Hier werkt alles ook weer

Reageer