heb je die gereset terwijl ze in de zelfde ruimte staan van de bbox
plc-adapter-resetten
of zijn het er met een wifi extender
plc-adapter-wi-fi-extender-resetten
Hoi Martin, zoals je op de foto kan zien zijn het zonder wifi extenders. Ik heb ze gereset in dezelfde ruimte, zelfs op hetzelfde circuit.. (zoals in de instructievideo).
ja als je dan in die zelfde toestand , over die plc adapters geen internet verbinding kunt maken met bvb je laptop aangesloten aan de tweede adapter via utp, als de eerste plc verbonden is met de bbox via utp, dan zal wel één van beide defect zijn
Ik vond het vreemd, omdat ik vóór de reset van de plc adapters nog wel communicatie had tussen de 2 adapters (er kwam beeld door, weliswaar schokkerig...). Na de reset kreeg ik helemaal niets meer. Daarom dat ik het wil laten testen in bvb een proximus center of iets dergelijks? ik weet niet of dit kan. grtjs
Geen idee of ze dit doen in een prox shop mss afwachten wat de Prox forummedewerkers hierover zeggen maandag als ze terug langskomen.
NB: je kunt natuurlijk altijd een afspraak maken met een shop
https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/r-orphans/vind-een-proximus-shop.html
@frederik_03
vermits de reset procedures niets meer uithalen vermoed ik dat de toestellen defect zullen zijn.
Aangezien de toestellen nog afstammen van het Belgacom tijdperk vermoed ik dat de garantie verstreken zal zijn. Je kan hiervoor dan het best contact opnemen met onze klantendienst op het gratis nummer 080022800 (optie 3) of langsgaan in één van onze winkels.
Geert