PLC adapter Wi-Fi extender configuratie pagina

  • 12 March 2016
  • 7 reacties
  • 5022 Bekeken

Ik heb thuis een Proximus PLC adapter Wi-Fi extender. Ik zou graag de instellingen van deze adapter wijzigen zoals de SSID, wachtwoord en MAC-filtering. Ik heb hiervoor devolo cockpit geïnstalleerd en via die software is er een mogelijkheid om de configuratie pagina te tonen (

). Maar wanneer ik doorgestuurd wordt naar mijn browser vraagt hij een login (

). Zou iemand weten wat de standaard login is van de PLC adapter? Of is er een andere software waarmee ik de configuratie pagina kan openen?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Waarom wil je dit in de PLC's doen en niet in je bbox? Dat lijkt me logischer, dan is het aangepast voor het hele netwerk.

Hier vind je de handleiding van een gelijkaardige devolo. In 4.4 word uitgelegd dat het wachwoord eerst moet worden aangemaakt. Heb je er zelf een wachtwoord ingestoken of is het een wachtwoord vna Proximus?
Kobe, is dat wel één van Prox, Ik dacht dat die van proximus er zo uitzagen



quote: Waarom wil je dit in de PLC's doen en niet in je bbox? Dat lijkt me logischer, dan is het aangepast voor het hele netwerk.
▬ hij wilt bijvoorbeeld zijn Dlan AP SSID een naam geven naar eigen keuze waarschijnlijk.
Danku voor de reacties. Ja, ik heb de plc adapter van op de foto maar in de devolo cockpit wordt die anders vertoond. Zou er een standaard login bestaan of zou er een andere software waarmee ik het kan aanpassen?
Als je beide blank laat gaat het dan niet om in te loggen
ik weet niet of dit je iets verder helpt-> http://router-defaults.com/Router/Devolo--Dlan+200+Av+Wifi-ip-password-username
Neen, spijtig genoeg werkt dit ook niet

. Maar ik blijf zoeken, ik zal morgen nog eens naar proximus bellen. Als je nog iets vindt mag het aaltijd laten weten.
Inderdaad best eens bellen mss zetten ze daar voor Proximus een login/paswoord in
zou het eventueel niet helpen door de plc te herinitialiseren/resetten !?
zie -> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfe_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-extender-resetten.html
Login is admin. Daarna paswoord dat op PLC staat

Reageer