Skip to main content

mijn beide kinderen hebben van  april geen code meer gekregen om te spelen in de play and gold app.

Is dit stopgezet?

heb in maart een mail gekregen play&gold piratapult met als mededeling je wint een waardebon

maar weet niet of deze betrouwbaar is

FYI: je hebt reeds een antwoord gekregen van een Prox forummedewerker  

  

@jessie  Hierbij meer info over Play&Gold:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_play_and_gold_global/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/vragen-over-play-and-gold.html

Mocht dit geen oplossing bieden, noteer dan even de betrokken gsm-nummers in je profielgegevens en dan laten we dit verder nakijken.
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Groetjes,
Antonella

→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

NB: Iemand van het Proximus forumteam, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Dus pas maandag ga je terug een reactie mogen verwachten.

 


@jessie Hiervoor is dossier 48204830 in behandeling bij de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover verder contacteren. Groetjes, Antonella


Reageer