Skip to main content
Beantwoord

Persoonlijke webruimte

  • March 30, 2016
  • 9 reacties
  • 1242 Bekeken

Zit een persoonlijke website nog steeds inbegrepen in het internetabonnement? Als ik via http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_web_create/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/uw-persoonlijke-website-creeren.html mijn webruimte wil aanmaken, dan krijg ik de foutboodschap :

Creation of a personal Web space
Nonexistent user name or invalid password


Op de pagina staat ook : "Met sommige internetabonnementen krijgt u een gratis website.". Maar ik kan nergens vinden welke internetabonnementen ?

Beste antwoord door josm

Dag cederik,

Sinds 21/10/2014, biedt Proximus geen gratis domeinnamen meer aan residentiële klanten met Internet Maxi en Intense aan.

  • De dienst blijft wel nog beschikbaar voor onze professionele klanten met Office&Go Maxi, Intense, Pro en Pro extended .
  • De residentiële klanten, die in het verleden een gratis domeinnaam hadden aangemaakt, kunnen deze behouden

Mvg,

Jos
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Elsa
  • March 30, 2016
Is zeker inbegrepen in comfort en Maxi abonnement.
En uit het volgende dat ik lees op hun site, zou ik concluderen dat het bij start ook inbegrepen is en alleen bij Maxi domeinnaam gratis:
Belgacom biedt u ook verschillende internetvoordelen aan die automatisch toegevoegd zijn aan het abonnement:
– gratis domeinnaam met Belgacom Internet Overal Maxi
– gratis webruimte (50 MB)

===================================
gebruik je wel de juiste login want normaal moet u hetzelfde wachtwoord gebruiken als voor uw internetverbinding, maar als u in de het wachtwoord van uw internetverbinding gewijzigd hebt, verandert het wachtwoord voor uw website niet automatisch mee.
NB: Al veronderstel ik dat dit niet van toepassing is bij u als u voor de eerste keer de webruimte creëert.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 30, 2016
Ik ben er 100% zeker van. Ik heb de papieren voor mijn neus liggen en ik heb het wachtwoord van de internetverbinding nooit gewijzigd. Onlangs wel van bbox2 naar bbox3 gegaan, maar dit heft er niets mee te maken denk ik.
user name: fd496512

Elsa
  • March 30, 2016
Stuur misschien best eens via privébericht je klantnummer en username:fd496512 door aan de proximus medewerkers zodat ze even je profiel kunnen nakijken
Stuur bericht aan Het Proximus Team

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • Antwoord
  • March 30, 2016
Dag cederik,

Sinds 21/10/2014, biedt Proximus geen gratis domeinnamen meer aan residentiële klanten met Internet Maxi en Intense aan.

  • De dienst blijft wel nog beschikbaar voor onze professionele klanten met Office&Go Maxi, Intense, Pro en Pro extended .
  • De residentiële klanten, die in het verleden een gratis domeinnaam hadden aangemaakt, kunnen deze behouden

Mvg,

Jos

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • March 30, 2016
OK, als ik het goed begrijp blijft de "oude" domeinnaam behouden voor "oude" klanten die er een hadden maar jullie doen geen web-hosting meer ? of toch ?

Elsa
  • March 30, 2016
Die domein is bij mij toch weggevallen toen ik de overstap heb gemaakt naar comfort (overstap van oude packs naar nieuwe packs na april 2012) dus lk heb die niet kunnen behouden of ik moest ervoor betalen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • March 30, 2016
Ik heb einde 2015 toch nog de klassieke email ontvangen met de vraag of ik mijn domeinnaam wou behouden ... en of de whois record nog hetzelfde was (aka aanpassing van persoonlijke coordinaten)

PS .. als ze geen hosting meer doen dan wordt eea wel gecompliceerd ! 😉

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 31, 2016
Dus de 50MB gratis webruimte krijg je niet meer sinds 21/10/2014?

Elsa
  • March 31, 2016
Toch wel, dit slaat enkel op gratis domeinnamen