Beantwoord

Overstap

  • 14 March 2023
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Beste, 

Sinds 10/03 via easy switch overgestaptvan proximus internet naar orange internet. 13/03 gebeld naar klantendienst proximus om retourlabel te mailen zodat ik modem kan terugsturen. Die persoon zou dat inorde brengen. Ik kreeg geen mail. Vandaag 14/03 opnieuw gebeld naar de klantendienst proximus. Bleek dat ons internet nog niet opgezegd was. Gevraagd aan de telefoon deze op te zeggen op de datum van 10/03. Bij het vragen rond terugbetaling van alreeds betaalde factuur bij proximus gaf meneer aan dat dit bij de volgende factuur zal verrekend worden. Maar welke volgende factuur als ik midden maart stopgezet heb? Dan volgt er geen factuur meer voor april waar ik creditering kan aanvragen. 

Of wordt er binnenkort een automatische creditering gemaild waarbij ik terugbetaling zal krijgen? Wil dit graag zeker zijn want tegenwoordig bij terug betalingen gaat niets automatisch. 

Graag wil ik mijn volledig betaalde factuur van de maand maart gedeeltelijk terug betaald. En dit tot en met 10/03/2023.

Vriendelijke groeten,

Delobelle Sarz

icon

Beste antwoord door Martin 14 March 2023, 20:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

@Sara Delobelle 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@Sara Delobelle

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Done! Bedankt voor de info

 

Heb perongeluk wel op 'beantwoord' geduwd. Hopelijk reageert proximus toch nog. 

@Proximus-Moderatoren 

@Sara Delobelle heeft de zelfde topic opnieuw geopend hier

→ Overstap proximus naar orange | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

Ik sluit dit dubbel topic!