Vraag

Overstap

  • 10 March 2020
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

Beste,

 

Onlangs veranderde ik van proximus internet en tv, naar internet fiber. Dit betekende dat ik 4 euro per maand minder moest betalen, ik keek immers geen tv. De telefoniste maakte snel werk van de verandering. Vandaag kreeg ik plots op mijn factuur te staan 149 euro voor annulatie decoder. Ik stuurde enkele weken deze decoder netjes op. Ik snap niet goed waarom er mij 149 euro aangerekend moet worden. Dit maakt mijn verandering van abonoment binnen proximus totaal niet interessant.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers op dit publieke forum zullen u (vanaf morgen) wel verder helpen (crediteren) op voorwaarde dat u het bewijs van terugzending kunt voorleggen (via een privé bericht), normaal zou u retourticketten voor terugzending moeten gehad hebben en zou bij ontvangst terugzending bij Proximus er in principe geen dergelijk probleem (aanrekening decoder) mogen geweest zijn

Succes

Ik merk hier wel op het forum dikwijls op dat het het ontvangen van retourtickets misloopt.
Niet alleen bij een opzeg van een toestel waardoor het moet opgestuurd worden, maar ook tijdens een omruiling van een decoder!
 

Reputatie 7
Badge +3

@TomasVT 

Excuses voor de aanrekening, toestel staat hier inderdaad  geregistreerd als ontbrekend.

Je hebt nog een bewijsje van retourzending ? is dat gebeurd via bpost ?

bezorg je ons info ? Dan kunnen we dit wel rechtzetten :-)

Groeten,

Tina

 

Wij hebben die opgestuurd met het verzendlabel dat jullie ons bezorgd hebben na verandering. Dit gebeurde dus via bpost. 23 januari zijn wij overgestap, en weekje erna heb ik het opgestuur via bpost.

Wij zijn momenteel op vakantie, en hebben grote kuis gedaan voor ons vertrek. Vermoed dat we het klein papiere bewijsje dus kwijt zijn.

 

Reputatie 7
Badge +3

@TomasVT Is ondertussen in orde gekomen en de nodige creditnota 7093128340, bedrag 149EUR is opgemaakt.Groetjes,Joel

 

Reageer