Recentelijk blokkeert Proximus uitgaande mails via relay.proximus.be die lopen over poort 25.
Als ik mijn email account (in Outlook 2021) volgens jullie richtlijnen (https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/je-mailbox-instellen/email-instellen-op-je-gsm-tablet-of-computer.html) instel:
krijg ik volgende foutmelding:
Ik heb al alle mogelijke combinaties van well-known poorten (S)SMTP geprobeerd (25, 465, 587)
alsook “dezelfde instellingen als inkomende mail”, alsook SPA aan/uit.
FYI: inkomende mail werkt hier ook enkel met pop3 (pop.proximus.be:110), niet met imap (imap.proximus.be:993)
FYI2: het gaan om een oude skynet account (20+ jaar), ofwel moet deze worden gemigreerd naar een @proximus.be domein op voorwaarde dat een forwarder wordt ingesteld
Graag advies.