Beantwoord

Outlook emailadres in Proximus webmail

  • 9 January 2022
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 99 reacties

Ik gebruik enerzijds Outlook van Office 365 voor mijn outlook emailadres en anderzijds Proximus webmail voor mijn skynet emailadres.

Ik vind de instructies om een skynet emailadres aan Outlook toe te voegen, maar niet voor het omgekeerde, mijn outlook emailadres toevoegen aan Proximus webmail.

Is dit mogelijk, en zo ja, waar vind ik hiervoor de instructies?

icon

Beste antwoord door Martin 9 January 2022, 14:29

Bekijk origineel

3 reacties

zie integreer je mailboxen → Vlot beheer van je e-mails met Proximus Mail | Proximus

Met dit integreren werden ook al problemen gemeld op het forum of dit al opgelost is weet ik niet, maar je kunt het toch uitproberen.

Reputatie 2
Badge

Beste dank voor jouw snelle reactie, Martin.

Het heeft een tijdje geduurd wegens de summiere uitleg van Proximus op de pagina die je opgaf.

Bij “Geef emailadres en wachtwoord in” en “Vervolledig alle velden voor ontvangende server en uitgaande server” ging ik twijfelen: welk emailadres, welk wachtwoord, welke server … ???

Via trial & error is het uiteindelijk gelukt.

In ieder geval, hartelijk dank, Martin.

PS: Voor wie dezelfde vragen mocht hebben, het gaat (vanzelfsprekend) om alle gegevens van de mailbox die je toevoegt. Mocht Proximus dit erbij geplaatst hebben, dan was er geen twijfel mogelijk geweest.

Graag gedaan en blij te horen dat het uiteindelijk toch op deze manier gelukt is.

Reageer