Skip to main content
Beantwoord

Outlook


Forum|alt.badge.img+1

Ik kan al een tijdje geen mails meer versturen in outlook.

Blijven in “postvak uit” staan

Iemand een idee waar het aan ligt?

Beste antwoord door Peter62

Probleem opgelost.

Had tijd geleden Avast SecureLine VPN op pc gezet en die verhinderde het sturen van mails.

Die uitgezet en het werkt.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • 33969 reacties
  • 2 maart 2023

ter info: de Proximus forummedewerkers zullen ook wel willen weten (als ze morgen hier terug langskomen)  of dit wel lukt wanneer je dit probeert onder http://webmail.proximus.be 


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 195 reacties
  • 2 maart 2023

Via webmail gaat t wel


Martin
  • 33969 reacties
  • 3 maart 2023

En je hebt ook al eens nagetrokken of alle outlook mailinstellingen voor uitgaande mail correct staan  (staat er mss in outlook iets ingesteld waardoor de mails niet automatisch verstuurd worden)

zie → E-mail instellen | Proximus


Jamo
  • Motivator
  • 284 reacties
  • 3 maart 2023

Worden ze verzonden wanneer je op f9 drukt?


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 654 reacties
  • 3 maart 2023

@Peter62  Heb je reeds de tips van @Martin  en @Jamo geprobeerd?


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 195 reacties
  • 4 maart 2023

shift F9 inkomend wel, uitgaand niet

De link van Martin geprobeerd, maar vraagt paswoord en dat ken ik niet meer.


Martin
  • 33969 reacties
  • 4 maart 2023

bedoel je het paswoord van je email-account → Wachtwoord van je mailbox | Proximus .


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 195 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2023

Probleem opgelost.

Had tijd geleden Avast SecureLine VPN op pc gezet en die verhinderde het sturen van mails.

Die uitgezet en het werkt.


Martin
  • 33969 reacties
  • 5 maart 2023

Bedankt voor de feedback.

Ter bijkomende info:

Veelvoorkomende problemen Avast SecureLine VPN oplossen | Avast

Wanneer u bent verbonden via Avast SecureLine VPN, kunt u problemen ondervinden bij het versturen van e-mail via een e-mailclient, bijvoorbeeld Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird of Apple Mail (Mac). Raadpleeg het volgende artikel voor meer informatie:

Hoe je het kunt oplossen:

Problemen met het verzenden van e-mails oplossen terwijl u bent verbonden via Avast SecureLine VPN | Avast


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 98 reacties
  • 5 maart 2023

ik had dit probleem ook, wat hier het probleem was dat mijn email adressen ingesteld waren als “POP3” ipv “IMAP” sindsdien geen probleem meer om te verstruren, geen idee of dit bij jou ook zo is natuurlijk.