Beantwoord

Outlook


Reputatie 4
Badge +1

Ik kan al een tijdje geen mails meer versturen in outlook.

Blijven in “postvak uit” staan

Iemand een idee waar het aan ligt?

icon

Beste antwoord door Peter62 5 March 2023, 00:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

ter info: de Proximus forummedewerkers zullen ook wel willen weten (als ze morgen hier terug langskomen)  of dit wel lukt wanneer je dit probeert onder http://webmail.proximus.be 

Reputatie 4
Badge +1

Via webmail gaat t wel

En je hebt ook al eens nagetrokken of alle outlook mailinstellingen voor uitgaande mail correct staan  (staat er mss in outlook iets ingesteld waardoor de mails niet automatisch verstuurd worden)

zie → E-mail instellen | Proximus

Reputatie 5

Worden ze verzonden wanneer je op f9 drukt?

Reputatie 5
Badge +2

@Peter62  Heb je reeds de tips van @Martin  en @Jamo geprobeerd?

Reputatie 4
Badge +1

shift F9 inkomend wel, uitgaand niet

De link van Martin geprobeerd, maar vraagt paswoord en dat ken ik niet meer.

bedoel je het paswoord van je email-account → Wachtwoord van je mailbox | Proximus .

Reputatie 4
Badge +1

Probleem opgelost.

Had tijd geleden Avast SecureLine VPN op pc gezet en die verhinderde het sturen van mails.

Die uitgezet en het werkt.

Bedankt voor de feedback.

Ter bijkomende info:

Veelvoorkomende problemen Avast SecureLine VPN oplossen | Avast

Wanneer u bent verbonden via Avast SecureLine VPN, kunt u problemen ondervinden bij het versturen van e-mail via een e-mailclient, bijvoorbeeld Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird of Apple Mail (Mac). Raadpleeg het volgende artikel voor meer informatie:

Hoe je het kunt oplossen:

Problemen met het verzenden van e-mails oplossen terwijl u bent verbonden via Avast SecureLine VPN | Avast

Reputatie 2
Badge

ik had dit probleem ook, wat hier het probleem was dat mijn email adressen ingesteld waren als “POP3” ipv “IMAP” sindsdien geen probleem meer om te verstruren, geen idee of dit bij jou ook zo is natuurlijk.