Beantwoord

oude skynet mailbox defintief verwijderen

  • 20 August 2023
  • 8 reacties
  • 255 Bekeken

Hallo,

Ik zou graag mijn Skynet mailbox definitief verwijderen. (dus echt dat het niet meer bestaat en dat er ook geen mails meer kunnen worden ontvangen.)
Account:***@skynet.be

Dient dit via jullie te gebeuren?/Kunnen jullie dit voor ons doen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Gertjan.

icon

Beste antwoord door YorickP 28 August 2023, 13:14

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +4

Toch beter het mail adres hier niet openbaar plaatsen maar in uw profiel.

Oké, spijtig dat ik mijn post niet gewoon zelf kan aanpassen . Blijkbaar moet ik dat ook zelf vragen aan een moderator. In ieder geval, ik heb het email adres ook in mijn profiel geplaatst. Ik wacht alvast op antwoord op mijn originele vraag. 

Oké, spijtig dat ik mijn post niet gewoon zelf kan aanpassen . Blijkbaar moet ik dat ook zelf vragen aan een moderator. In ieder geval, ik heb het email adres ook in mijn profiel geplaatst. Ik wacht alvast op antwoord op mijn originele vraag. =>

Hallo,

Ik zou graag mijn Skynet mailbox definitief verwijderen. (dus echt dat het niet meer bestaat en dat er ook geen mails meer kunnen worden ontvangen.)
Account: maxxxx09@skynet.be

Dient dit via jullie te gebeuren?/Kunnen jullie dit voor ons doen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Gertjan.

PS: vul ook zoveel mogelijk uw ForumProfiel aan zodat de PX moderatoren morgen je direct kunnen verder helpen
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien gewenst. Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

 

ik hoor het dan wel als ze nog info nodig hebben.

Reputatie 3
Badge

Oké, spijtig dat ik mijn post niet gewoon zelf kan aanpassen . Blijkbaar moet ik dat ook zelf vragen aan een moderator. In ieder geval, ik heb het email adres ook in mijn profiel geplaatst. Ik wacht alvast op antwoord op mijn originele vraag. 

 Gertjan P,  je kan uw bericht wel zelf aanpassen, rechts onder op de … (3 puntjes) klikken en op bewerken, daarna opslaan, Groetjes Antoon 

neen hoor. Ik krijg dan alleen 2 opties als ik de originele post wil aanpassen: “link naar reactie” en “melden”. Dit laatste bericht kan ik bijvoorbeeld wel aanpassen zoals je zegt maar mijn eerste post dus niet.

PS: Is het normaal dat ik na een week nog steeds geen antwoord heb van een moderator op mijn originele post?

@Gertjan P Je kan je bericht maar binnen een uur aanpassen.

Soms kan het gebeuren dat de reacties langer uitblijven, zijn ook niet constant online op dit publieke forum (ook niet tijdens het weekend). Deze reacties zijn niet “in real time” d.w.z. kan soms enige werkdagen duren in functie bezetting/aantal berichten in de wachtrij. Maar het gebeurd ook dat er eens een bericht over het hoofd gezien wordt, laat ons hopen dat je maandag meer succes hebt ;-)

Reputatie 6
Badge +3

@Gertjan P ik heb het nodige gedaan.

Reageer