Vraag

Opzegging TV/Internet

  • 25 July 2022
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Beste,

op 7 juli 2022 heb ik via het formulier opzegging aangevraagd van alle diensten (TV, internet en GSM). Datum voor opzegging 25/07/2022 (vandaag).

Buiten een bevestiging van het formulier toen, heb ik nog niets van communicatie gekregen, ook niet wat te doen met de modem/decoder.

Kan iemand mij helpen, eventueel een Proximus-medewerker controleren of de opzegging effectief gelukt is? En mij zeggen wat ik moet doen met de toestellen?

 

Mvg, Pieter

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Zureman90 order R00000029100039509 is in behandeling, met uitvoeringsdatum vandaag. Er werd een bevestiging + labels per mail verzonden om de huurapparatuur terug te sturen, check zeker je spam folder. Groetjes, Heidi

Beste HeidiE,

bedankt voor uw snelle antwoord. Ik heb nogmaals m’n mailbox doorzocht en nergens de bevestiging/labels gevonden. Zou u ze eventueel nogmaals kunnen doorsturen? (ik heb m’n maildres in het vak Ticket op m’n profiel ingevuld)

 

Mvg, Pieter

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Zureman90 we doen het nodige!

Beste,

ik vermoed dat er iets misloopt langs mijn kant - de email komt nog steeds niet door.

Ik heb in het Ticket-veld het emailadres van mijn vrouw gezet - zou u daarop kunnen proberen alles door te sturen aub? Excuses hiervoor..

Mvg, Pieter

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Zureman90 het ligt niet aan jouw mailbox, uit nazicht blijkt nu dat de apparatuur (eigenlijk foutief) als “binnengebracht” werd toegevoegd aan het order. Indien gewenst kun je dit wel nog binnenbrengen in een verkooppunt, maar het is dus niet noodzakelijk. Groetjes, Heidi

Reageer