Vraag

Ongelezen ghost e-mail - Webmail

  • 3 January 2022
  • 30 reacties
  • 1081 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

FYI: Om misbruik te vermijden best geen privégegevens posten (zoals je mailadres in dit geval) op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, is veiliger in je → ForumProfiel, met privé" aangeduide tekstvelden,  kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 4
Badge +1

Nu staan er al 89 van die ondingen in. Alle facturen krijg ik via skynet. Als er een paar moeten binnen komen en na een maand is dit zaakje hier niet  opgelost dan heb ik problemen, en wie draait dan op voor de kosten? En wat is nu de tegemoetkoming van  Px? Heeft lang genoeg geduurd, na zoveel weken een probleem niet opgelost krijgen stel ik mij toch vragen bij de bekwaamheid van de it’ers.

Reputatie 1

Bij mij ook al geruime tijd.

Zelfs nieuw inkomende mails worden niet meer getoond op webmail.

Graag dringend een oplossing!

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Wim Hoorelbeke 

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Je mag in de opmerkingen van het forumprofiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak!

Reputatie 1

In plaats van de problemen op te lossen wordt het blijkbaar nog erger (Thunderbird). Ik ervaar pas sinds vandaag de opgesomde problemen ( lege e-mails, oude berichten terug in “ongelezen” status die reeds sinds verschillende weken optreden.  Onderstaande melding constant .

 

Reageer