Vraag

Ongelezen ghost e-mail - Webmail

  • 3 January 2022
  • 30 reacties
  • 597 Bekeken

Sinds een week of 3 is er constant een onzichtbare ongelezen email bij mijn skynet adres. Via de mail-app van iOS verdwijnt deze weer na het openen van de app, maar via webmail blijft er (1) ongelezen mail. Deze mail is echter niet terug te vinden.

Bij Outlook is er geen ongelezen mail.

 

Reeds getest:

  • mailbox volledig leegmaken
  • mailadres verwijderen uit mail app van iOS en opnieuw toevoegen

 

Volgens mij ligt het probleem bij de webmail zelf, en niet aan mijn toestel (iPad / iPhone).

 

Mvg


30 reacties

Reputatie 6
Badge +4

@Phk Je kan via deze link alle gegevens doorgeven aan de desbetreffende dienst. 

Mooi, ik heb ook geen twitter, dus ik weet van niks, behalve via jullie, waarvoor dank.

Een telecom bedrijf dat twitter gebruikt voor hun communicatie 🤔

Reputatie 2
Badge +1

Dit is de communicatie via twitter ,  Ik gebruik geen twitter dus wist van niks.

Dus communicatie trekt op geen orgel. Stuur een sms naar iedere klant dan weet iedereen wat ge gaat doen. Nu weten enkel diegene die twitter gebruiken, of stuur een gmail,yhoo of een mail (gee proximus mail) .

 

Voila registreer U en god zal u belonen

Reputatie 2
Badge +1

@Phk Geen idee. Via chatbox vertelde men mij dat tijdens het weekend er een oplossing zou zijn. Ik was ook niet alleen zei men. En verder excuses voor de storing.  Dus meer kon men niet beloven.

 

Tja, ik weet het ook niet ; Lees mijn in mails via google nu. Verzenden langs die weg gaat soms ook niet (via prox account) , dan maar met gmail adres.

sevice is een grote nul , men zwijgt langs alle kanten; Is misschien meer aan de hand??

FYI: vandaag nog het het volgende bericht van proximus forummedewerker »  

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.Je mag in het “(privé) Ticket tekstveld” van je → ForumProfiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers. Alvast onze excuses voor het ongemak!

Wanneer mogen wij een oplossing verwachten of misschien nog eens een reactie/uitleg/update van Proximus ? 

Reputatie 2
Badge +1

Een nieuwe dag en weer een dag zonder dat de email van proximus werkt

 

Sinds een week of 3 is er constant een onzichtbare ongelezen email bij mijn skynet adres. Via de mail-app van iOS verdwijnt deze weer na het openen van de app, maar via webmail blijft er (1) ongelezen mail. Deze mail is echter niet terug te vinden.

Bij Outlook is er geen ongelezen mail.

 

Reeds getest:

  • mailbox volledig leegmaken
  • mailadres verwijderen uit mail app van iOS en opnieuw toevoegen

 

Volgens mij ligt het probleem bij de webmail zelf, en niet aan mijn toestel (iPad / iPhone).

 

Mvg

Bij mij ook hetzelfde probleem sinds zondag. Vandaag krijg ik zelfs geen mails meer aan. Ik verwacht enkele belangrijke mails en kan ze dus niet lezen. 

@chrispie en @Phk Zoals in het vorig bericht gepost mag je je zoveel mogelijk informatie toevoegen aan je forumprofiel zodat wij dit kunnen doorgeven.

Is bij deze gebeurd, hopelijk helpt de oplossing te vinden ;-)

 

is gebeurd; intussen lijkt de problematiek verdwenen. 

is enkel een tijdelijk fenomeen, werkte even en is nu terug naar. Mails zonder inhoud, ontbrekende mails op server …. 

 

Reputatie 2
Badge +1

hier al ganse dag geen inlog, geen mails, in outlook oude mails enz. een rommelpotje. Schandalig in 2022?

Dit is reeds gedurende weken bezig, dan dit dan weer iets anders. onvoorstelbaar voor een firma alsProximus. Excuses volstaan binenkort niet meer; Ik verwacht mails van ziekenhuizen ivm een operatie. EEn dan komt er niks meer.

@chrispie en @Phk Zoals in het vorig bericht gepost mag je je zoveel mogelijk informatie toevoegen aan je forumprofiel zodat wij dit kunnen doorgeven.

Is bij deze gebeurd, hopelijk helpt de oplossing te vinden ;-)

 

is gebeurd; intussen lijkt de problematiek verdwenen. 

@chrispie en @Phk Zoals in het vorig bericht gepost mag je je zoveel mogelijk informatie toevoegen aan je forumprofiel zodat wij dit kunnen doorgeven.

Is bij deze gebeurd, hopelijk helpt het oplossing te vinden ;-)

 

 

@chrispie en @Phk Zoals in het vorig bericht gepost mag je je zoveel mogelijk informatie toevoegen aan je forumprofiel zodat wij dit kunnen doorgeven.

Is bij deze gebeurd, hopelijk helpt de oplossing te vinden ;-)

 

Reputatie 6
Badge +4

@chrispie en @Phk Zoals in het vorig bericht gepost mag je je zoveel mogelijk informatie toevoegen aan je forumprofiel zodat wij dit kunnen doorgeven.

hier hetzelfde verhaal mails na 27/12 verdwenen / lege mails (geen titel, geen afzender) / gelezen mails van vorig jaar opnieuw zichtbaar / binnenkomen als ongelezen / systeem blokkeert na het proberen openen van een mail

ik heb hetzelfde probleem sinds 23/1/2022 (gebruik thunderbird) : lege mails (geen titel, geen afzender) en gelezen mails van vorig jaar opnieuw zichtbaar/binnenkomen als ongelezen; maar het blokkeert blijkbaar het binnenkomen van andere mails : testmail via werk van gisteravond is pas de volgende dag binnen gekomen; antwoord op een mail gisteravond is pas de nu (bijna 24 u later) binnengekomen. mails komen dus maar mondjesmaat binnen : maar het is wel niet duidelijk of er mails verloren gaan .  

niet mogelijk om de lege mails te verwijderen via webmail. 

tip: beter nooit privégegevens zoals je mail adres publiek zetten waar iedereen dit kan lezen, om eventueel misbruik te voorkomen.

In plaats van de problemen op te lossen wordt het blijkbaar nog erger (Thunderbird). Ik ervaar pas sinds vandaag de opgesomde problemen ( lege e-mails, oude berichten terug in “ongelezen” status die reeds sinds verschillende weken optreden.  Onderstaande melding constant .

 

Reputatie 3
Badge +1

“Excuses voor het ongemak”  is tegenwoordig in.

Als je een factuur niet betaald door dat ongemak en je schrijft: Excuses, maar door het ongemak van Proximus, etc.          Heb je een week later een deurwaarder over de vloer.

Dan zegt die ook: Excuses voor het ongemak en schrijft je boeltje op.

Reputatie 6
Badge +4

@Wim Hoorelbeke 

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Je mag in de opmerkingen van het forumprofiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak!

Bij mij ook al geruime tijd.

Zelfs nieuw inkomende mails worden niet meer getoond op webmail.

Graag dringend een oplossing!

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Nu staan er al 89 van die ondingen in. Alle facturen krijg ik via skynet. Als er een paar moeten binnen komen en na een maand is dit zaakje hier niet  opgelost dan heb ik problemen, en wie draait dan op voor de kosten? En wat is nu de tegemoetkoming van  Px? Heeft lang genoeg geduurd, na zoveel weken een probleem niet opgelost krijgen stel ik mij toch vragen bij de bekwaamheid van de it’ers.

FYI: Om misbruik te vermijden best geen privégegevens posten (zoals je mailadres in dit geval) op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, is veiliger in je → ForumProfiel, met privé" aangeduide tekstvelden,  kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Bij mij ook al geruime tijd.

Zelfs nieuw inkomende mails worden niet meer getoond op webmail.

Graag dringend een oplossing!

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jack.dd 

zie berichtje op andere post,

@Erik T

Dit is een algemeen probleem momenteel, 

Je mag je e-mailadres en wachtwoord nog even toevoegen op je profiel dan geef ik dit alvast door aan engineering.

 

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak

 

Geert

Reageer