Vraag

Ongelezen ghost e-mail - Webmail

  • 3 January 2022
  • 12 reacties
  • 247 Bekeken

Sinds een week of 3 is er constant een onzichtbare ongelezen email bij mijn skynet adres. Via de mail-app van iOS verdwijnt deze weer na het openen van de app, maar via webmail blijft er (1) ongelezen mail. Deze mail is echter niet terug te vinden.

Bij Outlook is er geen ongelezen mail.

 

Reeds getest:

  • mailbox volledig leegmaken
  • mailadres verwijderen uit mail app van iOS en opnieuw toevoegen

 

Volgens mij ligt het probleem bij de webmail zelf, en niet aan mijn toestel (iPad / iPhone).

 

Mvg


12 reacties

Beste

Ik heb hier ook hetzelfde probleem alsook in mijn POSTVAK IN en PRULLENBAK

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Jootn 

@Erik T 

 

Momenteel zijn er algemene problemen met de (web)mail; er wordt gewerkt aan een oplossing. Momenteel is het echter afwachten

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

 

Groeten

Geert

sinds eergisteren staan er constant een 30tal ‘ghost-mails’ die maar niet weg te krijgen zijn, en steeds meegaan met de klok per minuut, gevolg : er komen geen enkele email nog door !!  heb nu geprobeerd met mail te forwarden naar gmail en dit lijkt te lukken, maar toch wil ik mijn gewone skynet email terug kunnen lezen, trouwens zijn er zo’n 3-tal weken mails verdwenen, wreed bizar en ambetant, 

reeds gebeld naar kl.dienst, en er zijn reeds 2 tickets aangemaakt, maar nog steeds geen antwoord !! 

graag asap oplossen aub, 

Jack.dd 

ziet er zo uit :

 

ziet er zo uit :

 

Beste

Bij mij is ook een ticket aangemaakt en mij beloofd dat er de volgende dag zou contact opgenomen worden. Ik wacht nog altijd  

Mvg
Erik

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jack.dd 

zie berichtje op andere post,

@Erik T

Dit is een algemeen probleem momenteel, 

Je mag je e-mailadres en wachtwoord nog even toevoegen op je profiel dan geef ik dit alvast door aan engineering.

 

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak

 

Geert

Bij mij ook al geruime tijd.

Zelfs nieuw inkomende mails worden niet meer getoond op webmail.

Graag dringend een oplossing!

 

FYI: Om misbruik te vermijden best geen privégegevens posten (zoals je mailadres in dit geval) op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, is veiliger in je → ForumProfiel, met privé" aangeduide tekstvelden,  kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 3
Badge +1

Nu staan er al 89 van die ondingen in. Alle facturen krijg ik via skynet. Als er een paar moeten binnen komen en na een maand is dit zaakje hier niet  opgelost dan heb ik problemen, en wie draait dan op voor de kosten? En wat is nu de tegemoetkoming van  Px? Heeft lang genoeg geduurd, na zoveel weken een probleem niet opgelost krijgen stel ik mij toch vragen bij de bekwaamheid van de it’ers.

Bij mij ook al geruime tijd.

Zelfs nieuw inkomende mails worden niet meer getoond op webmail.

Graag dringend een oplossing!

 

 

Reputatie 5
Badge +4

@Wim Hoorelbeke 

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Je mag in de opmerkingen van het forumprofiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak!

Reputatie 3
Badge +1

“Excuses voor het ongemak”  is tegenwoordig in.

Als je een factuur niet betaald door dat ongemak en je schrijft: Excuses, maar door het ongemak van Proximus, etc.          Heb je een week later een deurwaarder over de vloer.

Dan zegt die ook: Excuses voor het ongemak en schrijft je boeltje op.

Reageer