Vraag

ONDERWERP : WACHTWOORD MAILBOX

  • 13 April 2022
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Telkens ik mail wil bekijken krijg ik het volgende :

“AANDACHT VEREIST”, werk het wachtwoord voor dit account bij ! 

De instellingen voor uw account Proximus zijn verouderd !

Heb dus nieuw wachtwoord aangemaakt, doch het is nog steeds hetzelfde?

  1. wat doe ik fout?
  2. Wat is hiervoor een oplossing aub
  3. Graag antwoord aub, wat ik eraan kan doen?

Hopende op een gunstige afwerking dezer, dank bij voorbaat en vriendelijke groeten...


1 reactie

FYI: bericht van Prox op forum:

Indien je vandaag nog problemen zou ervaren met je mailbox, vragen we contact met ons op te nemen via

  • 0800/22800 (Residentiële klanten) – Optie 4 – Storingen - Optie 2 E-mail 

         (0800/22500 voor Business klanten)

  • waar onze medewerkers een gedetailleerde registratie zullen maken met de omschrijving van het exacte probleem zodat onze IT teams dit individueel kunnen onderzoeken.

Reageer