Beantwoord

Norton5

  • 22 April 2024
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo, we hebben norton5. Onlangs een nieuwe laptop moeten aanschaffen. We hadden 3 van de 5 licenties in gebruik. Oude laptop norton verwijderd met NRnR en alle mogelijke linken ook. Norton op de nieuwe. Maar Norton blijft aangeven dat we 4 licenties gebruiken, terwijl we er maar 3 gebruiken. En de “oplossingen “ van proximus zijn er gewoon geen.Wie kan mij helpen?

.

icon

Beste antwoord door Pat52 23 April 2024, 17:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Je kan altijd inloggen op je Norton account waar je je licenties kan beheren(verwijderen ook).

De toestelnaam staat er meestal bij.(bvb HP…, Lenovo,..Asus)

Dat kan ik toch in mijn geval.

Mvg 

Artie

@Artie  een vraagje, heb je ook een Norton account als je Norton via PX genomen hebt?

Ik heb ook Norton maar niet via PX, daar om die vraag!

 

norton via PX geeft je geen toegang tot norton online Hebt wel toegang , maar norton PX herkent die niet Net zoals Martin schreef 

Reputatie 7
Badge +3

@oudje 

Een Norton-licentie annuleren

Volg deze stappen:

  1. Surf naar www.proximus.be/installatienorton      .
  2. Meld je aan met je MyProximus-account als beheerder   https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/klantenzone/myproximus/instellingen/beheerder-gebruiker-of-lid-in-myproximus.html .
  3. Je wordt doorverwezen naar de Norton-pagina in MyProximus.
  4.  https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/norton

 

Mijn Norton-account

 

Zoek alle informatie over uw Norton-abonnement; hoeveel licenties u nog hebt, op welke apparaten u hebt geïnstalleerd, verwijder een licentie op een apparaat, verwijder een apparaat en nog veel meer.

 

  1. Log in op MyProximus om je Norton-producten te bekijken.

    Bekijk je Norton producten
  2.  https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/overview
  3. Klik op Norton.
  4. Log in op je Norton-account. Klik hier https://my.norton.com/ om toegang te krijgen tot mijn Norton- Account
  5. Als je nog geen account hebt, tik op Een account aanmaken en volg de instructies. Gebruik dezelfde Norton-account om deze op al je toestellen te installeren, aangezien je je productsleutel slechts aan één Norton-account kunt koppelen.
  6. Vul je productsleutel in bij het veld Pincode en klik op Volgende. Om de Norton-productsleutel terug te vinden en te gebruiken, volg deze stappen:
  7. Klik op Norton.
  8. Je vindt je productsleutel (een combinatie van 13 cijfers en letters) in het rechtergedeelte van het scherm.
  9. Open de Norton-app en klik op de link Aankoop herstellen, die je terugvindt op het beginscherm.
  10. Klik op Vul een partnercode in.
  11. Vul Proximus in bij het veld Partnercode en tik op Volgende. Klik op Doorgaan eens je het Proximus-logo ziet.
  12. Log in op je Norton-account. Als je nog geen account hebt, tik op Een account aanmaken en volg de instructies. Gebruik dezelfde Norton-account om deze op al je toestellen te installeren, aangezien je je productsleutel slechts aan één Norton-account kunt koppelen.
  13. Vul je sleutel in bij het veld Pincode en klik op Volgende.
  14. Nu kan je de licentie verwijderen van het toestel dat je niet meer gebruikt .
  15. Om een apparaat te verwijderen kunt u een van de volgende methoden gebruiken.
  16. Meld u aan bij uw account.
  17. Ga in de rechterbovenhoek van de pagina met de muis over het accountpictogram of de foto en klik op Mijn abonnementen.
  18. Op de pagina Mijn account selecteert u op het tabblad Mijn abonnementen het product dat u wilt beheren.
  19. Klik onder het product op Licenties beheren.
  20. Kies in het pop-upvenster het apparaat dat u niet meer gebruikt en klik vervolgens onder Licentie verwijderen op het prullenbakpictogram.
  21. Klik op Verwijderen om te bevestigen.

Een apparaat uit uw Norton-account verwijderen 

 https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/v53370992

@Pat52  Uw reactie heeft mij eindelijk geholpen. Thx.