Vraag

niet toegekomen email

  • 10 February 2020
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

op 6 februari (23.26.06 uur verstuurd) heeft een vriend een mail verstuurd naar ons groepje (27 personen) van een telenet adres, iedereen heeft die ontvangen behalve ik, ook niet in spam terecht gekomen, 

via één van die personen heb ik dan de mail ontvangen, en ik kon daarin mijn email adres controleren en die was ok

op 7 februari om 19.52 heeft hij diezelfde mail dan nog eens verstuur via gmail en die is wel toegekomen, 

Hoe is dit mogelijk dat die mail niet toekomt?

Ik heb ook nagekeken via de website van proximus mail en daar was ook niets te zien.

wat zou het probleem kunnen zijn?

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Valencia Heeft de verzender soms een mail met een fout boodschap teruggekregen? Kan je mij een privé bericht sturen met het e-mailadres van de afzender zodat ik dit kan laten nakijken.

Reputatie 5
Badge +2

zo ver ik weet niet want hij heeft de eerste mail zelfs tweemaal verstuurd, omdat ik melde dat ik die mail niet had gekregen,

nadat ik dus gemeld heb dat ik die via een andere persoon heb gekregen heeft hij die via gmail verstuurd en die kwam correct toe.

Reputatie 5
Badge +2

ik heb een mailtje gestuurd naar de afzender met de vraag of er nog personen de mail niet gekregen hebben.  Want als je niet weet dat je een mail moet krijgen kan je ook niet reageren ook.  Er waren nog skynet adressen, dus ik gevraagd of hij het eens navraagt.

 

Reputatie 5
Badge +2

zojuist antwoord gehad van de afzender, 

hij heeft al antwoord gekregen van iemand met een skynet adres, 

de inhoud van de mail was enkel tekst, verslag van voorbereiding van zijn van twee maanden, dus geen tekeningen of fimpjes,

van mijn email adres ook geen melding gekregen, en mijn antwoorden naar zijn adres en terug antwoord naar mijn adres verlopen wel goed.

Reageer