Vraag

Netflox foutmelding

  • 5 July 2020
  • 5 reacties
  • 687 Bekeken

Beste 

Netflix werkt op pc en gsm. Maar via tv krijg ik steeds een foutmelding. Reset al gedaan maar niks helpt 

 


5 reacties

Verwijder de cookies op je decoder en log dan nog eens met je Netflix account.

◊ Je kan ze wissen op volgende manier:
- Ga naar instellingen ->
-> systeem -> veiligheid/privacy -> pincode opgeven -> cookies beheren -> cookies verwijderen

Anders mss eerst eens proberen de bbox te herstarten (10 sec stroom onderbreken) of te resetten → klik hier

Indien dit allemaal niet helpt best bellen nu vandaag naar de helpdesk 0800 22 800 (gratis) want in het weekend komt hier niemand van proximus zelf langs op het forum!

 

Dat van die cookies had ik gedaan. Als ik aanklik cookies beheren. Dan komt er niets en keert het terug naar de vorige pagina.....

je reset best de bbox eerst eens en daarna de decoder  en anders zal er niets anders opzitten dan te bellen 0800 22 800

Al die reset en zaken helpen niet… heb dit al 10 keer gedaan.
Het ligt gewoon aan de Netflix implemenatie op de decoders. Heb het al meerdere malen gemeld, maar er wordt niets ondernomen.

Met de v6 heb ik veel meer problemen dan met de v5.

IK hoop dat de v7 dit eens oplost.

Dat geeft proximus ook toe dat er nog vervelende bugs in de v6 overblijven en daarom dat ze deze decoder niet meer uitgedeeld wordt aan de klanten  maar de v5 compact in eerste plaats en nu ook de v7 in sommige gevallen .

Er zijn namelijk nog een aantal bugs en beperkingen waar momenteel aan wordt gewerkt.
Momenteel nog niet beschikbaar op de V7 decoder:
- Blockbuster (= kadofilm voor Tuttimus, Familus, Bizz All-in en Bizz Office klanten)
- Shadow
- Langetermijnbewaring
- Persoonlijke hernummering van de kanalen : zender hernummering is niet mogelijk op de V7 decoder.
Als de klant zijn zenders al hernummerd heeft met een andere decoder, dan blijft deze hernummering wel geldig op de V7.

Reageer