Vraag

netflix probleem

  • 13 November 2021
  • 5 reacties
  • 190 Bekeken

Kan onmogelijk tel binnen bij Proximus voor probleem met Netflix.

als ik Netflix opstart met een film of serie is de klank en de spraak “gekapt “

heb al alles geprobeerd:B box en decoder herstart en niets helpt. 
aan de tv ligt het ook niet want heb al gebeld naar mijn leverancier.

ben ten einde raad en zeker niet meer tevreden van Proximus. Als dat niet opgelost geraakt ga ik naar de konkurentie


5 reacties

Pas maandag komt er hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum om je verder ter woord te staan.

Werkt het wel goed als je Netflix streamt via ander toestel.( Apparaten met Netflix-ondersteuning | Kijk Netflix op je telefoon, tv of favoriete apparaat

In afwachting best je gevens aanvullen op je forumprofiel

               👇

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️ 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan nog wel.

 

Op mijn pc, laptop en tv in de slaapkamer is er geen probleem. Daar is de klank perfect. Alleen op de tv in living gaat het niet. Is een nieuwe OLED tv van Loewe

Onlangs heeft dit nog iemand gemeld, dus best wachten tot de Prox medewerkers morgen reageren, ik lees hier soms dat zij iets aan de instellingen kunnen veranderen.

Alvast bedankt Martin. Ik stel alle hoop op de Prox medewerkers, hopelijk krijg ik reaktie en ook een oplossing 

Reputatie 7
Badge +5

@Leenmar Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Reageer