Na nogmaals gebeld te hebben met Proximus op donderdag 05/01/23, zijn er dan toch 2 techniekers langsgekomen op vrijdag 06/01/23 rond 10u00. Het waren heel vriendelijke, bekwame techniekers, Jens en Anthony (team Deinze en omstreken) die het probleem opgelost hebben, zonder graafwerken te moeten uitvoeren. Eindelijk, na welgeteld 1 maand is het probleem opgelost. Neemt niet weg dat dit probleem veel te lang aangesleept heeft, ons geduld fameus op de proef werd gesteld (afspraken die
niet doorgegaan zijn, zonder ons te verwittigen, contactpersonen aan de lijn die ons geen deftig antwoord konden geven op onze vragen enz. … ). We hopen dit in de toekomst niet meer te hoeven meemaken.
Ik wil ook nog eens de laatste contactpersoon, die ik ‘s morgens op 05/01/23 aan de lijn gehad heb, extra danken voor de goede service. Het was een heel vriendelijke, begripvolle Nederlander, Peter genaamd, die werkelijk al het nodige gedaan heeft om onze vragen te beantwoorden en ervoor te zorgen dat er daadwerkelijk iemand langsgekomen is vandaag. Dergelijke contactpersonen mogen jullie echt wel koesteren, verdienen een pluim!
Nu nog hopen op een financiële compensatie voor al ons geduld!