Vraag

Muurbeugel internetbox

  • 16 April 2024
  • 10 reacties
  • 124 Bekeken

Ik zou graag een muurbeugel willen voor mijn internetbox, deze stak niet in de doos.

Is het mogelijk om mij dit te bezorgen?


10 reacties

@ChrSbb 

Omdat de PX forummedewerkers u deze zouden kunnen opsturen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privĂ©) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nuttig vindt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@ChrSbb

Omdat de PX forummedewerkers u deze zouden kunnen opsturen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privĂ©) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nuttig vindt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Bedankt Martin, mijn profiel is aangevuld.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ChrSbb levering op vrijdag 19/04/2024 - bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 6
Badge +2

@HeidiE 

Kunt U mij ook zo’n muurbeugel laten opsturen a.u.b ?

Klantennummer, GSM nummer en adres in profiel.

Met dank bij voorbaat voor de service 😊

Reputatie 7
Badge +3

Dag @philippe_d ook voor jou levering op vrijdag 19/04/2024 - bevestigingsmail volgt!

Reputatie 6
Badge +2

@HeidiE 

Bevestiging ontvangen.

Dank voor de snelle service 👍

Dag @ChrSbb levering op vrijdag 19/04/2024 - bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Hallo Heidi

De verkeerde muurbeugel werd me opgestuurd... Deze past niet op mijn internetbox

 

Reputatie 7
Badge +4

@ChrSbb Dat is inderdaad een muurbeugel voor de internetbox+ ipv voor de gewone internetbox. Onze excuses voor de vergissing. Ik heb je een nieuwe opgestuurd die morgen geleverd zal worden. 

@ChrSbb Dat is inderdaad een muurbeugel voor de internetbox+ ipv voor de gewone internetbox. Onze excuses voor de vergissing. Ik heb je een nieuwe opgestuurd die morgen geleverd zal worden. 

Top! iIk moet nog een oud model booster binnenbrengen in de proximuswinkel, geef ik die verkeerde muurbeugel mee binnnen?

Reputatie 7
Badge +4

@ChrSbb Dat mag je zeker doen. Op die manier kan hij gerecupereerd worden. 

Reageer